Deli

Emarketer, vodilna spletna stran s področja internetnih raziskav, v svoji najnovejši raziskavi ocenjuje, da bodo oglaševalci v ZDA letos porabili 280 milijonov dolarjev za oglaševanje na družabnih spletnih straneh za sklepanje poznanstev (angl. social network sites). Od tega bo levji delež, kar 180 milijonov, pripadlo spletni strani Myspace. Do leta 2010 bo ta delež znašal že 1,9 milijarde dolarjev. V letošnjem letu bo tako oglaševanje na teh spletnih straneh predstavljalo 1,6 odstotka celotnega oglaševalskega proračuna za internet, leta 2010 pa že 6,3 odstotka. Na svetovni ravni je tovrstno oglaševanje za letošnje leto ocenjeno na 350 milijonov dolarjev, do leta 2010 pa naj bi se povečalo na 2,5 milijarde dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv