Deli

Z novim sistemom, ki ga je iskalnik MSN te dni uvedel v svojo oglaševalsko ponudbo, adCenter, bodo lahko oglaševalci svoje oglase prikazovali uporabnikom, ki jih bo MSN identificiral kot potencialne kupce na podlagi njihovega predhodnega spletnega vedenja. MSN-jev program bo preučil zgodovino uporabnikovih iskanj in obiskanih spletnih strani, določil njihove interese, na tej podlagi pa bodo občinstvo razdelili na 18 segmentov (na primer: mobilni uporabniki, igričarji, bodoče mamice, starši, iskalci potovanj, kupci avtomobilov, raziskovalci …). S tem sistemom se bodo skušali pri MSN-ju diferencirati od oglaševalskih ponudb drugih iskalnikov (Yahoojev Search Marketing, Googlov AdWords).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv