Deli

IAB in PricewaterhouseCoopers sta objavili podatke o vložkih v spletno oglaševanje za drugo četrtletje in za prvih šest mesecev letošnjega leta. Številke kažejo, da je v prvem polletju spletno oglaševanje doseglo rekordnih 7,9 milijarde dolarjev, samo v drugi četrtini pa je bila ta številka 4,1 milijarde dolarjev. To predstavlja 5,5-odstotno povečanje glede na prvo četrtletje in 36-odstotno povečanje glede na enako obdobje v letu 2005.
    Najnovejši rezultati kažejo na vse pomembnejšo vlogo interneta in vse večjo potrebo tržnikov po tem, da vključujejo spletno oglaševanje v svoje medijske splete, so povedali pri PricewaterhouseCoopersu.
    

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv