Spletna trgovina in vpliv koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina in vpliv koronavirusa

Ob pojavu pandemije koronavirusa je prišla do izraza spletna trgovina, katere uporaba naj bi letos zrasla za 18 odstotkov.

Preberi več
Digitalne naprave postale naš vsakdan - iPROM - Novice iz sveta

Digitalne naprave postale naš vsakdan

Digitalne naprave so prežele vse pore našega vsakdana. Uporabniki z njimi počnejo stvari, o katerih pred začetkom pandemije morda niso niti razmišljali.

Preberi več
V leto 2021 z večjimi vložki v digitalno trženje - iPROM - Novice iz sveta

V letu 2021 več naložb v digitalno trženje

Glede na Gartnerjevo poročilo o trženjskih proračunih za leto 2021 bo velika večina vprašanih v digitalne oblike komuniciranje vlagala več.

Preberi več
Naložbe v TV-oglaševanje v ZDA padajo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v TV-oglaševanje v ZDA padajo

Še pred nekaj meseci so strokovnjaki naložbam v TV-oglaševanje v ZDA napovedovali (nizko) rast, pandemija COVID-19 pa je številke obrnila v negativno smer.

Preberi več
Spletna trgovina še vedno z nadpovprečnim deležem - iPROM Novice iz sveta

Spletna trgovina še vedno z nadpovprečnim deležem

Težišče v maloprodaji se premika na splet. Spletna trgovina je čez noč postala standard, mnogi potrošniki pa se tja vračajo kljub temu, da so fizične trgovine odprte.

Preberi več
Ali v oglaševalskih strategijah uporabljate SMS-sporočila? - iPROM - Novice iz sveta

Ali v oglaševalskih strategijah uporabljate SMS-sporočila?

Povprečna ocena odprtja e-poštnih sporočil za trgovce na drobno znaša nekaj več kot 18 odstotkov, medtem ko SMS-sporočila beležijo več kot 90-odstotno odprtje.

Preberi več
Potrošnik je digitaliziran, kaj pa vi? - iPROM - Novice iz sveta

Potrošnik je digitaliziran, kaj pa vi?

Potrošnik se je nedvomno spremenil. Pandemija je močno spremenila njegove prednostne naloge, a tudi zdaj, ko se lokalna gospodarstva začenjajo znova odpirati, bodo nekatere navade zagotovo ostale prisotne. Razumevanje sprememb v dejavnosti potrošnikov in zgodovine ter širši trendi v industriji lahko podjetjem pomagajo, da se še naprej uspešno prilagajajo.

Preberi več
Programatično oglaševanje: 66 odstotkov strokovnjakov za trženje pričakuje povečanje uporabe - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: 66 odstotkov strokovnjakov za trženje pričakuje povečanje uporabe

Programatično oglaševanje je po mnenju strokovnjakov še vedno deležno zaslug za najboljšo izrabo medijskih sredstev, kaže poročilo podjetja Ascend2.

Preberi več
Uporabniško ustvarjena vsebina za večjo avtentičnost znamke - iPROM - Novice iz sveta

Uporabniško ustvarjena vsebina za večjo avtentičnost znamke

Uporabniško ustvarjena vsebina ustvarja avtentičnost blagovne znamke, saj vsebine uporabnikov pozitivno vplivajo na zaupanje in izbiro novih potrošnikov.

Preberi več
Kako internet stvari spreminja digitalno komunikacijo? - iPROM - Novice iz sveta

Kako internet stvari spreminja digitalno komunikacijo?

Internet stvari neizbežno postaja nujnost za nadgrajevanje potrošniške izkušnje, saj pospešuje procese in potrošnikom omogoča interaktivno izkušnjo.

Preberi več

Arhiv