Na družbenih medijih prisotnih že 91% najhitreje rastočih zasebnih podjetij v ZDA

Center za tržne raziskave Univerze v Massachusetts-u je že tretje leto zapored objavil rezultate raziskave o pojavljanju 500- ih najhitreje rastočih zasebnih podjetij v Združenih državah Amerike na družabnih…

Preberi več

84% Ameriških uporabnikov spleta spremlja spletne video vsebine

ComScore je zopet objavil mesečne statistike glede spletnih video vsebin. V Združenih državah Amerike si je glede na raziskavo 167 milijonov uporabnikov spleta skupaj ogledalo 28 milijard spletnih video…

Preberi več

Spletna prodaja ta vikend občutno narasla

Ta vikend, ko so Američani praznovali zahvalni dan in se je s »Črnim petkom« neuradno pričela sezona predprazničnega nakupovanja, je spletna prodaja občutno narasla. Uporabniki interneta so v spletnih…

Preberi več

Oglaševanje na spletu zopet raste

Po podatkih IAB in PricewaterhouseCoopers so v tretji četrtini leta odhodki za oglaševanje na spletu znašali 5,5 milijarde dolarjev, kar je za 5,4% manj kot v istem obdobju leta…

Preberi več

LinkedIn se bo razširil po spletu

V ponedeljek bo poslovna spletna skupnost LinkedIn odprla svoja vrata tako, da bo programerjem omogočila dostop do svoje tehnologije. Na ta način bodo lahko le-ti razvili aplikacije, s katerimi…

Preberi več

Tržniki vidijo prihodnost v spletnem video oglaševanju

TurnHere v svoji raziskavi o uporabi spletnega video oglaševanja ugotavlja, da se je tovrstnega oglaševanja že poslužilo 83,5 % tržnikov, po njihovih besedah pa bo v naslednjem letu prav…

Preberi več

Uporabniki Twitter-ja so se »pomlajšali«

Raziskava, ki so jo septembra 2009 naredili pri organizaciji Pew Internet, je pokazala, da v ZDA Twitter uporablja 33% uporabnikov, starih med 18 in 29 let. Medtem ko so…

Preberi več

Nova gripa spodbudila tudi oglaševanje v iskalnikih

Vse večje zanimanje ljudi za novo gripo in posledično povečanje iskanja informacij o gripi na spletu so začela izkoriščati tudi nekatera ameriška podjetja. Na spletnem iskalniku Google.com lahko ob…

Preberi več

Starbucks načrtuje veliko predpraznično spletno kampanjo

Pripravite se na Starbucks-ove Praznike 2.0 – podjetje se bo v letošnji predbožični mrzlici odpovedalo množični televizijski promociji in se namesto te osredotočilo na oglaševanje na spletu (predvsem preko…

Preberi več

Novice naprodaj

Najnovejša raziskava, ki so jo opravili pri Boston Consulting Group, razkriva, da so uporabniki spleta pripravljeni plačati manjše vsote denarja za sveže novice, ki bi jih dobili na svoje…

Preberi več

Arhiv