Deli

Nova oglaševalska kampanja, s pomočjo katere Paris Hilton promovira svojo novo linijo kozmetičnih izdelkov ter preparatov za oblikovanje pričesk, temelji na mobilnem oglaševanju. Kampanja je idejno zasnovana tako, da posamezniki pošljejo kratko sporočilo s kodo, natisnjeno na kupljenem izdelku, ter kot povratno sporočilo prejmejo povezavo do mobilne spletne strani. Na tej se nahajajo informacije o izdelkih, različni nasveti za uporabo ter kuponi za prihajajoče posebne ponudbe.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv