Deli

Pri Dellu, tretjem največjem proizvajalcu osebnih računalnikov, pravijo, da so v dveh letih, odkar uporabljajo Twitter za dosego novih kupcev, samo z njim ustvarili za 6,5 milijona naročil računalnikov, pripomočkov in programske opreme. In čeprav ta znesek predstavlja le delček od celotnega lanskoletnega prihodka, podjetje vidi Twitter  kot eno izmed najpomembnejših poti za interakcijo s svojimi potrošniki.
V preteklih treh mesecih se je število oseb, ki spremljajo Dell preko Twitterja, dvignilo za 23 odstotkov; tako ima sedaj podjetje že 1,5 milijona sledilcev.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv