Deli

V prvih 36-ih dneh praznične nakupovalne mrzlice so v Združenih državah Amerike zabeležili 3% povečanje prodaje, raziskava ComScore-a pa je pokazala, da se je 28% ameriških nakupovalcev za svoj nakup odločilo na podlagi informacij, ki so jih dobili v spletnih skupnostih. Nanje so najbolj vplivale ocene izdelkov, posebni popusti in cene, objavljene na Facebook-u in Twitter-ju, ter statusi prijateljev, ki so se nanašali na nakupe ali posebne ponudbe izdelkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv