Deli

Revija AdWeek je razglasila najboljše oz. najbolj odmevne blagovne znamke, kampanje, medije, agencije, itd. v prvem desetletju novega tisočletja. Eden največjih zmagovalcev je podjetje Apple, ki je slavil v kategorijah za najboljšo blagovno znamko, izdelek (iPod), kampanjo (»Get a Mac«), uporabo zunanjih medijev (kampanja »Silhuete« za iPod) in najbolj uspešnega tržnika (predsednik uprave Steve Jobs). Med zmagovalci se je znašel tudi Google kot najboljše medijsko oz. digitalno podjetje, njegova ustanovitelja Larry Page in Sergey Brin pa sta postala najbolj uspešna podjetnika v medijih. Inovacija desetletja so virusni video posnetki, večina teh je objavljena na spletni strani desetletja Youtube.com in najboljši digitalni platformi Facebook.com. Pomembno lovoriko pa je osvojilo tudi podjetje Nike s svojo digitalno kampanjo Nike Plus.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv