Deli

Po rezultatih raziskave SheSpeaks ima 86% Američank profil na vsaj eni spletni skupnosti, 72% pa jih pregleda svoj profil vsaj enkrat na dan. Najbolj priljubljena spletna skupnost med Američankami je Facebook, sledita pa ji MySpace in Twitter. Facebook ženske uporabljajo predvsem za komunikacijo s prijatelji in objavo fotografij , Twitter pa za poslovno mreženje in pridobivanje informacij o posebnih ponudbah. Tako se jih je letos že kar polovica odločila za nakup izdelka po ogledu informacij na spletnih skupnostih. Vse več Američank pa si ogleda tudi spletne video vsebine – ta odstotek je letos znašal kar 85%.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv