NOVICE IZ SVETA
Glede na Kantar Media podatke, se je oglaševanje v ZDA v drugem četrtletju povečalo za 2,8% v primerjavi z istim četrtletjem lani. To je primerljivo z 4,4% rastjo v…
Polovica Twitter uporabnikov v ZDA pravi, da sledijo 1 do 10 blagovnih znamk na družabnem omrežju in 11,1% uporabnikov dodaja, da je sledenje blagovnim znamkam glavni razlog, da uporabljajo…
Google je imel v juliju skupaj z YouTube-om skoraj dvakrat več različnih obiskovalcev kot Facebook, vendar pa Facebook prevladuje pri količini časa, ki ga povprečni uporabnik preživi na strani,…
Več trendov v Forrester Research napovedih kaže, da se bo interaktivno trženje na letni ravni povečalo na 77 milijard dolarjev do leta 2016, predvsem na račun hitro rastočega mobilnega…
eMarketer ocenjuje, da bodo igre v družabnih omrežjih dosegle 61,9 milijonov spletnih uporabnikov v ZDA do konca leta 2011 oziroma več kot četrtino celotne internetne populacije, rast pa bodo…
Televizijsko oglaševanje, kljub upadajoči ekonomiji, ostaja stabilno, vendar ga bodo v naslednjih petih letih zasenčili spletni oglasi, kaže tržno poročilo Forrester Research. Do leta 2016 bodo oglaševalci namenili skoraj…
Tržniki, ki si zatiskajo oči, da meja med trženjem in objavljanjem postaja vedno bolj zabrisana, ravnajo na lastno odgovornost. »Interaktivni tržniki morajo delovati kot interaktivni mediji, » je v…
Tržniki so se začeli zavedati, da je pridobivanje Facebook oboževalcev oziroma sledilcev le del njihove strategije, doseg njihove socialne mreže kontaktov pa je naslednji logični korak za doseganje ciljev….
Družabna omrežja in iskalni marketing (SEO) tvorita sklenjeni krog, kjer nadgrajujeta učinke en drugega, pravi Copeland, izvršni direktor GroupM Search. Za tržnike je ključnega pomena, da najdejo ravnotežje med…
Svetovna oglaševalska industrija okreva po recesiji hitreje kot so analitiki pričakovali. eMarketer ocenjuje, da bodo oglaševalski proračuni v letu 2011 znašali skoraj 500 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja …