Oglaševanje raste, čeprav upočasnjeno

Glede na Kantar Media podatke, se je oglaševanje v ZDA v drugem četrtletju povečalo za 2,8% v primerjavi z istim četrtletjem lani. To je primerljivo z 4,4% rastjo v…

Preberi več

Twitter uporabniki dovzetni za oglase

Polovica Twitter uporabnikov v ZDA pravi, da sledijo 1 do 10 blagovnih znamk na družabnem omrežju in 11,1% uporabnikov dodaja, da je sledenje blagovnim znamkam glavni razlog, da uporabljajo…

Preberi več

Google in Facebook zopet na vrhu

Google je imel v juliju skupaj z YouTube-om skoraj dvakrat več različnih obiskovalcev kot Facebook, vendar pa Facebook prevladuje pri količini časa, ki ga povprečni uporabnik preživi na strani,…

Preberi več

Rast spletnega oglaševanja predstavlja večkanalni izziv

Več trendov v Forrester Research napovedih kaže, da se bo interaktivno trženje na letni ravni povečalo na 77 milijard dolarjev do leta 2016, predvsem na račun hitro rastočega mobilnega…

Preberi več

Priljubljenost »social gaminga« narašča

eMarketer ocenjuje, da bodo igre v družabnih omrežjih dosegle 61,9 milijonov spletnih uporabnikov v ZDA do konca leta 2011 oziroma več kot četrtino celotne internetne populacije, rast pa bodo…

Preberi več

Spletni oglasi bodo do leta 2016 prehiteli TV

Televizijsko oglaševanje, kljub upadajoči ekonomiji, ostaja stabilno, vendar ga bodo v naslednjih petih letih zasenčili spletni oglasi, kaže tržno poročilo Forrester Research. Do leta 2016 bodo oglaševalci namenili skoraj…

Preberi več

Ključ do uspeha je vsebina in interaktivnost

Tržniki, ki si zatiskajo oči, da meja med trženjem in objavljanjem postaja vedno bolj zabrisana, ravnajo na lastno odgovornost. »Interaktivni tržniki morajo delovati kot interaktivni mediji, » je v…

Preberi več

Družabna omrežja zagotavljajo neprecenljive podatke za tržnike

Tržniki so se začeli zavedati, da je pridobivanje Facebook oboževalcev oziroma sledilcev le del njihove strategije, doseg njihove socialne mreže kontaktov pa je naslednji logični korak za doseganje ciljev….

Preberi več

Kako uravnotežiti iskalni marketing in družabne medije

Družabna omrežja in iskalni marketing (SEO) tvorita sklenjeni krog, kjer nadgrajujeta učinke en drugega, pravi Copeland, izvršni direktor GroupM Search. Za tržnike je ključnega pomena, da najdejo ravnotežje med…

Preberi več

Spletno oglaševanje spodbuja rast na svetovnem trgu

Svetovna oglaševalska industrija okreva po recesiji hitreje kot so analitiki pričakovali. eMarketer ocenjuje, da bodo oglaševalski proračuni v letu 2011 znašali skoraj 500 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja …

Preberi več

Arhiv