Deli

Nova Nielsen raziskava je pokazala, da oglaševanje na večih platformah bistveno povečuje možnost, da si bodo potrošniki zapomnili oglaševalsko kampanjo, v primerjavi ko je oglas viden samo na TV-ju. 50% ljudi si je zapomnilo oglas, ki so ga videli na televiziji, vendar pa si je 74% ljudi zapomnilo isto blagovno znamko po tem ko so videli oglas na TV-ju in spletu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv