Deli

Blagovne znamke lahko skoraj podvojijo možnosti za interakcijo s potrošniki, če uporabljajo oglase, ki združujejo sporočilo in nagrado, pravijo izsledki raziskave s strani podjetja KN Dimestore in SocialVibe. Tako imenovano »value-exchange« oglaševanje ponuja nekaj kar potrošniki hočejo in želijo, tako kot to velja za dobrodelnost ali igre, v zameno za njihovo pozornost. Ugotovljeno je bilo, da tovrstna strategija dejansko povečuje prodajo in obisk trgovin.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv