Deli

Google je bil glavni razlog za 7% rast izdatkov namenjenih iskalnem marketingu v tretjem četrtletju, medtem ko je Bing -Yahoo! zavezništvo zabeležilo upad v tržnem deležu, glede na IgnitionOne podatke. Google zdaj predstavlja 81,6% proračuna za iskalni marketing s strani podjetij, ki jih podpira IgnitionOne, kar je še več kot leto prej, ko sta Bing in Yahoo! ločeno dosegla večji tržni delež. Izdatki za iskalni marketing v Evropi rastejo iz leta v leto za 20%, a so v tretjem četrtletju zabeležili upad v rasti, saj je bila v septembru rast le 3,5%.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv