Deli

Tržniki morajo osredotočiti svoje napore v spodbujanje in pridobivanje zvestih oboževalcev blagovnih znamk, ki bodo govorili o izdelkih in jih priporočali, ne pa v spodbujanje neposredne prodaje preko Facebooka, Twitterja in ostalih družabnih kanalov, pravijo rezultati Gallup raziskave. »Ker je manj verjetno, da bodo tržniki izvajali te možnosti skozi družabne medije, bi morali le-ti spodbujati svoje trenutne potrošnike in oboževalce, da postanejo ambasadorji in se zavzemajo za blagovno znamko v njihovem imenu,» dodajata analitika Asplund in Blaise.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv