Deli

V oglaševanju je bistveno, da celo sredi tehnološke transformacije, ne pozabimo na pripovedovanje zgodb, pišeta Rothenberg, direktor IAB in Huges, direktor Martin Agency. »Nove tehnologije ne spremenijo človeško željo po oblikovanja smiselnih pripovedi ali potrebo, da razumemo svet skozi dobro oblikovane in povedane zgodbe. Ampak tehnologija spreminja načine kako se učimo zgodb, kako jih pripovedujemo in kdo jih sliši, » dodajata.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv