samo_dva_sta-UršaPodobnik

Samo 2 sta! 2 ključna koraka uspešne spletne komunikacije …

Urša Podobnik

Včeraj smo na otvoritveni delavnici iPROM Akademije govorili o spletni analitiki in uporabnosti Google Analytics podatkov za prodajno optimizacijo spletnega mesta. Na kratko smo se dotaknili tudi komunikacije s…

Preberi več
Kako_FB_kampanje_narediti_viralne-Nina_Bilban

Kako FB kampanje narediti viralne?

Nina Bilban

Gotovo ste na FB-ju že sodelovali v kakšni nagradni igri, promociji, aplikaciji podjetja oz. blagovne znamke. Če pa v njih še niste sodelovali, ste pa vsaj slišali za kakšno izmed njih. Pa ste se pri tem kdaj vprašali, zakaj so ene bolj, druge manj uspešne? Zakaj se o nekaterih tako veliko govori, zakaj so naketere […]

Preberi več
Digitalni_zarek-Simon_Cetin

Digitalni žarek za medijske zakupnike v oblakih

Simon Cetin

Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.

Preberi več

Avtorji

Arhiv