Deli

Internet-in-televizija-sinergija-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo, da:

Zgornja statistika pomeni, da večini gledalcev, ki so videli naš oglas, lahko oglaševano ponudbo prikažemo še enkrat na spletu – tokrat kar s povezavo do spletne strani ali trgovine, kjer izdelek ali storitev lahko takoj tudi naročijo.

In kaj to pomeni za trženje?  Predvsem to, da ni več dovolj komunicirati samo preko enega kanala  – posel prihodnosti se bo odvijal prek vseh kanalov. Hkrati je treba svojo prisotnost pri potrošnikih graditi na več zaslonih: na televiziji, računalniku, tablici, pametnem telefonu … Način komunikacije in vsebina pa se seveda mora prilagoditi zahtevam posameznih vrst naprav.

Tudi rezultatov ne moremo gledati izolirano: prihodnost poslovne analitike bo vsebovala npr. posebne telefonske številke za spremljanje klicev od uporabnikov spletne strani, spremljanje povečanja iskanj blagovne znamke kot posledice oglaševanja na TV, ekskluzivne kode s popusti za gledalce TV-oglaševanja, ki bodo unovčljive v spletni trgovini, spremljanje vpliva oglaševanja na televiziji ali radiu v realnem času…  Možnosti – in priložnosti! – je nešteto.

In še en nasvet: če že imate narejen televizijski oglas, zakaj ga ne bi uporabili za razširitev oglaševalske akcije na splet, v privlačni obliki video oglasa?

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.

Vsi prispevki avtorja