Deli

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in...

Dobre-vs-slabe-spletne-agencije-kako-jih-prepoznamo-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

shutterstock_169108712

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in rešitev za spletno komuniciranje izgubljajo, da nimajo časa preučiti vseh možnosti digitalnega oglaševanja in da jim manjka primernih kaderov, ki bi pripravljene digitalne strategije redno nadzorovali in posodabljali.

Zato se podjetja vseh velikosti pogosto obračajo na spletne agencije, ki jim s spletnim nastopom lahko pomagajo. Kako pa izbrati pravega partnerja za uspešno spletno poslovanje? V današnjem prispevku sem zbrala nekaj namigov, ki vam lahko pomagajo, ločiti dobro spletno agencijo od slabe.

1. DOSTOP DO RAČUNOV

Zaupanja vredne agencije vam kot naročniku omogočijo dostop do oglaševalskega računa in do sistema analitike, ki ga uporabljajo za spremljanje rezultatov vaših oglaševalskih akcij. Vse podatke o vaših oglaševalskih aktivnostih lahko spremljate v realnem času. Agenciji, ki dobro dela, ni treba skrivati rezultatov.

2. LASTNIŠTVO RAČUNOV

Tudi če prekinete pogodbo o sodelovanju z agencijo, lahko obdržite oglaševalske in / ali analitične račune v svoji lasti. Če vam agencija grozi z izgubo vseh vaših podatkov in oglaševalske zgodovine ob morebitni prekinitvi sodelovanja z njim, potem čim dlje stran od take agencije! Dobri agenciji ni treba z grožnjami držati svojih strank.

3. KAZALNIKI USPEŠNOSTI

Če vam agencija prodaja milijone prikazov ali tisoče klikov, hkrati pa ne spremlja doseganja ciljev, je skoraj zagotovo nekaj narobe. Prikazi in kliki brez dejanskega učinka namreč niso veliko vredni. Kakovostna agencija bo skupaj z vami določila poslovne cilje, ki jih bo spremljala in uporabljala kot kazalnike uspešnosti.

4. USPEH NA DOLGI ROK

Hitri uspehi z enkratnimi akcijami so vedno dobrodošli. Odlične agencije pa bodo skupaj z vami načrtovale tudi dolgoročne strategije – Kako graditi prepoznavnost blagovne znamke med vašo ciljno publiko? Kako razporediti oglaševalski proračun čez celo leto? Kako izboljšati spletno stran za še boljše rezultate? …

5. REALISTIČNI PROJEKTI

Slaba agencija vam bo vedno obljubila neverjetno dobre rezultate in nikoli ne bo rekla ne, tudi če že vnaprej ve, da bo projekt za vas le metanje denarja skozi okno. Dobra agencija zna realistično oceniti situacijo: lahko pričakujete prognoze rezultatov brez »napihovanja«, konstruktivno kritiko (npr. kakšna je pristajalna strana, kakšne so oglasne kreative …) in včasih celo zavrnitev projekta, če agencija zazna, da za določen izdelek ali storitev ni potenciala, ali če se zaveda, da za izvedbo projekta nima vseh potrebnih kompetenc.

Dobrih in slabih spletnih agencij je na svetovnem trgu – in tudi v Sloveniji – veliko. Za pravo odločitev priporočamo, da pred pričetkom sodelovanja agencijo spoznate, po možnosti povprašate pri več agencijah in izberete tisto, ki vas ne bo prepričala samo z ugodno ceno in fantastičnimi obljubami, ampak predvsem s svojimi kompetencami in preteklimi uspehi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.

Vsi prispevki avtorja