Deli

V digitalnem svetu vse več podjetij, kot so Peugeot, IKEA, L'Oréal in Klarna, uporablja generativno umetno inteligenco (UI) za ustvarjanje inovativnih rešitev in izboljšanje uporabniške izkušnje. Ti pogovorni sistemi in virtualni asistenti omogočajo personalizirano svetovanje, podpirajo nakupne odločitve in povečujejo učinkovitost storitev za stranke. Peugeotov digitalni ambasador za model 2008, IKEA Kreativ za oblikovanje bivalnih prostorov, L'Oréalov lepotni pomočnik in Klarna kot finančni asistent kažejo, kako UI omogoča ustvarjanje bolj interaktivnih in prilagojenih uporabniških poti.

Krasni UI-svet ali kako znamke izkoriščajo generativno umetno inteligenco - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Umetna inteligenca optimizira poslovanje podjetij

IKEA je uporabo umetne inteligence omogočila uporabnikom, da si z orodjem IKEA Kreativ virtualno uredijo svoj dom, medtem ko Klarna z UI-pomočnikom avtomatizira storitve za stranke, kar podjetju letno prihrani milijone evrov. Peugeot je z uvedbo pogovornega vmesnika za model 2008 dosegel 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti in 28-odstotno povečanje pripravljenih ponudb, kar je dokaz, da pogovorni UI učinkovito podpira prodajne aktivnosti.

Pogovorni vmesnik za Peugeot 2008 kot plod slovenske odličnosti

Peugeot je uvedel pogovorni vmesnik, ki temelji na umetni inteligenci, za promocijo modela 2008 in s tem dosegel pomembne rezultate na področju trženja v avtomobilskem sektorju. Digitalni ambasador, razvit v laboratoriju Retoba, omogoča intuitiven pogovor s potencialnimi kupci, pri čemer vmesnik odgovarja na vprašanja v zvezi z vozilom, se prilagaja potrebam in željam sogovornikov ter potencialne kupce vodi skozi nakupni proces. Ta inovativna rešitev, ki z obdelavo naravnega jezika omogoča pogovor z avtomobilom, je pripomogla k 52-odstotnemu povečanju obiska spletnih strani Peugeot ter botrovala 30-odstotnemu porastu prodajnih priložnosti in 28-odstotnemu povečanju števila pripravljenih ponudb za nakup tega vozila. Zaradi dobrih rezultatov Peugeot nadaljuje pot na področju pogovornega trženja z novim pogovornim vmesnikom za model 3008.

Celoten članek je bil objavljen v Marketing magazinu (520, str. 58) oktobra 2024.

Deli