Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Finance: Prihodnost umetne inteligence v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, se je v pogovoru z Financami dotaknil prihodnosti umetne inteligence (AI) v marketingu ter izzivov, s katerimi se podjetja danes srečujejo pri njeni uporabi. Ob tem je izpostavil pomen kakovostnih podatkov, njihove natančne vpeljave in stalnega nadgrajevanja modelov, saj, kot pravi, »učinkovitost AI v praksi je odvisna od kakovosti podatkov, pravilne vpeljave in finega izpopolnjevanja«.

Preberi več
Varovanje podatkov in trženje na osnovi privolitev-kot-odgovor-na-zmanjsevanje-uporabe-tretjeosebnih-piskotkov-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Anze-Hribar-Share

Varovanje podatkov in trženje na osnovi privolitev kot odgovor na zmanjševanje uporabe tretjeosebnih piškotkov

Anže Hribar

Prvoosebni podatki postajajo osrednji element poslovnih procesov, zaščita zasebnosti uporabnikov pa v podjetjih dobiva vse večji pomen. S postopnim upadanjem podpore tretjeosebnim piškotkom se zmanjšujejo možnosti za ciljanje uporabnikov, zaradi česar se podjetja soočajo z novimi izzivi, saj morajo združiti zahteve po personalizaciji vsebin z vedno večjo težnjo po zaščiti in varstvu podatkov.

Preberi več
Anže Hribar na DMS Taktiku: Kako izbrati pravo orodje za marketinško analitiko? – iPROM – Mnenja strokovnjakov – Anže Hribar

Anže Hribar na DMS Taktiku: Kako izbrati pravo orodje za marketinško analitiko?

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROMu, je na dogodku DMS Taktik predstavil pomen izbire ustrezne podatkovne strategije in tehnološke platforme za zbiranje ter obdelavo podatkov v digitalnem marketingu. Hribar je izpostavil ključne izzive, s katerimi se danes soočajo podjetja pri upravljanju podatkov, ter predstavil neodvisna analitična orodja, ki omogočajo nadzor nad zbranimi podatki.

Preberi več
Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Anže Hribar

Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Preberi več
Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Analitična orodja – ključ do razumevanja nakupne poti in sprejemanja pravih poslovnih odločitev

Anže Hribar

V digitalni dobi, ko imajo potrošniki na voljo neskončne možnosti in različne kanale za nakupovanje, je razumevanje njihove nakupne poti postalo ključno za uspeh vsakega podjetja. S pravilno analizo in interpretacijo podatkov lahko podjetja izboljšajo izkušnje strank in povečajo svojo konkurenčnost na trgu.

Preberi več
Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Cookiepocalypse 2024: pot v neodvisno, učinkovito digitalno oglaševanje

Anže Hribar

Leto 2024 prinaša pomemben mejnik v digitalnem oglaševalskem in trženjskem ekosistemu – ukinitev uporabe piškotkov tretjih oseb oz. t. i. cookiepocalypse. Ta sprememba je neposreden odgovor na vedno glasnejši klic po večji zasebnosti s strani uporabnikov in na spreminjajoče se zakonodajno okolje. Trženjski strokovnjaki so pred izzivom, da temeljito preoblikujejo svoje strategije, da bi uspešno krmarili v novem okolju.

Preberi več
Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost: kako oblikovati oglaševalsko strategijo, usmerjeno v zasebnost?

Andrej Ivanec

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

Preberi več
Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Delo: Podatki so digitalno premoženje in zaslužek

Anže Hribar

Podatki so danes bistveni za uspeh podjetij. Zavedanje, da podatki predstavljajo digitalno vrednost, postaja ključno za tehnološko osveščena podjetja. Anže Hribar, direktor oddelka analitike v iPROMu, je za časopis Delo spregovoril o tem, kako se vloga in pomen podatkov spreminjata v poslovnem svetu.

Preberi več
Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi

Anže Hribar

V hitro spreminjajočem se tehnološko gnanem okolju se pomen podatkov bistveno krepi, zato oglaševalci pospešeno prepoznavajo potrebo po bolj naprednih platformah za upravljanje lastnih podatkov in analitičnih orodjih. Za uspešnejše krmarjenje po novih terenih in učinkovitejšo optimizacijo strategij ciljanja pa je treba najprej razumeti, zakaj so neodvisne platforme za upravljanje lastnih podatkov in komplementarna analitična orodja nepogrešljivi za vsakega oglaševalca.

Preberi več
Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor analitičnega oddelka v iPROMu, je na dogodku Dan e-zasebnosti, ki ga je Društvo za marketing Slovenije organiziralo skupaj z Info hišo, IAB-jem Slovenija in Slovensko oglaševalsko zbornico, predstavil rešitev iPROM Private DMP, zakonsko skladno podatkovno platformo, ki omogoča uporabo podatkov za podatkovno gnano oglaševanje na odprtem spletu, ter analitično orodje Piwik PRO, ki za analiziranje celotne uporabniške izkušnje ne žrtvuje zasebnosti uporabnikov in je v skladu z evropsko zakonodajo.

Preberi več

Avtorji