Kako premagati pristranskost v medijskem načrtovanju?
Napredna tehnologija in bogata baza podatkov v digitalnem oglaševanju ponujata številne priložnosti, a ostaja pomembno vprašanje pristranskosti v medijskem načrtovanju. Čeprav je industrija oglaševanja vse bolj podatkovno in avtomatizirano usmerjena, se občasno še pojavljajo subtilne pristranskosti, ki lahko vplivajo na natančnost ciljanja občinstva. Reševanje teh izzivov odpira pot k še bolj vključujočim in natančno usmerjenim oglaševalskim aktivnostim, ki nagovarjajo raznolike demografske skupine ter zagotavljajo pravično in učinkovito komuniciranje z vsemi segmenti občinstva.
Vloga prikaznega oglaševanja v trgovini in industriji FMCG ostaja ključna
Prikazno oglaševanje ostaja eno ključnih področij, v katero vlagajo podjetja iz panoge trgovina in FMCG, ki naj bi po podatkih E-Marketerja v letošnjem letu in tudi v naslednjih letih tej obliki digitalnega oglaševanja namenila vse večji delež naložb. Ključen razlog za to je, da se podjetja iz te panoge osredotočajo na oglaševanje na vrhu prodajnega lijaka, katerega glavni cilj je povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk. Prikazno oglaševanje je še posebej učinkovito za vzpostavitev vizualne in čustvene povezanosti s ciljnim občinstvom, kar je pomembno za izdelke široke potrošnje, kot so kozmetika, hrana in pijača.
Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev
O tem, zakaj prvoosebni podatki danes predstavljajo najbolj dragoceno podatkovno sredstvo, saj podjetjem omogočajo dragocene uvide v analizo uporabnikov njihovih lastnih medijev, sem pisal v prejšnjem blogu. Ob tem pa je treba vseeno pomisliti na določene pasti zanašanja le na prvoosebne podatke. Čeprav ti omogočajo boljše ciljanje obstoječih strank, pa niso dovolj za dosego novih potencialnih kupcev. Dosegajo namreč le kupce, ki so že bili v stiku z našimi podatkovnimi viri. Tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne ter omogočajo širši doseg in priložnosti za pridobivanje novih kupcev.
Spoznajte pravo vrednost prvoosebnih podatkov
Potrošniki vse bolj cenijo zasebnost in individualno obravnavo, kar podjetjem in blagovnim znamkam narekuje, da prevzamejo nadzor nad svojimi lastnimi, prvoosebnimi podatki. Namesto da se zanašajo na zunanje vire, kot so tretjeosebni piškotki, morajo podjetja usmeriti pozornost na prvoosebne podatke, ki jih zbirajo neposredno prek interakcij z uporabniki. Prvoosebni podatki predstavljajo dragoceno osnovo za ustvarjanje personaliziranih izkušenj in izboljšanje učinkovitosti marketinških strategij prihodnosti.
Prvoosebni podatki so temelj za učinkovito ciljanje in personalizacijo digitalnega oglaševanja
Spremembe so tudi v digitalnem oglaševanju edina stalnica, a en vidik ostaja ključen – kako doseči pravega uporabnika ob pravem času z zanj pomembnim sporočilom. Prvoosebni podatki so postali temeljni element pri zagotavljanju bolj personaliziranih in učinkovitih oglasnih akcij, predvsem so pomembni pri nagovarjanju in negovanju obstoječih kupcev. Zakaj je ključno, da jih podjetja hranijo v zasebnih podatkovnih skladiščih, kot je iPROM Private DMP, in kako te podatke uporabiti za učinkovitejše digitalno oglaševanje? O tem podrobneje pišemo v tem blogu.
Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij
Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.
Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk
V dinamičnem digitalnem medijskem okolju, kjer se število oglaševalskih platform nenehno povečuje, cene oglasov vztrajno naraščajo, konkurenca pa postaja vse ostrejša, tehnološki premiki pa postavljajo nove zahteve, je pomembno, da blagovne znamke prilagodijo svoje pristope za premagovanje teh izzivov. Kot strokovnjaki za oglaševalskotehnološke in podatkovno gnane oglaševalske strategije nenehno razvijamo rešitve, ki maksimizirajo donosnost naložb v digitalno oglaševanje. V tem blogu bomo raziskali pomen oglaševanja v zgornjem delu prodajnega lijaka za blagovne znamke, ki stremijo k dolgoročni rasti, in kako ta strategija prispeva k učinkovitemu doseganju poslovnih ciljev.
Z uporabo napredne oglaševalske tehnologije in umetne inteligence do učinkovite mikrosegmentacije
V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu postaja temeljito poznavanje strank ključnega pomena. Medtem ko so bile tradicionalne metode segmentacije uspešne v preteklosti, nas je prihod umetne inteligence (UI) popeljal v novo dobo, kjer se uspešnost marketinga gradi na mikrosegmentih. Stare metode segmentiranja postajajo namreč v današnjem svetu, ki je demografsko in interesno zelo raznolik in razpršen, še posebej to velja za mlajše generacije, zastarele. Z UI lahko podjetja svoje stranke segmentirajo z izjemno natančnostjo in učinkovitostjo, kar vodi do boljših poslovnih rezultatov.
Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga
Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.
Nagovarjanje novih generacij z mikro segmentacijo in mikro ciljanjem
V dobi digitalizacije se marketinški pristopi nezadržno spreminjajo, pri čemer postajata mikro segmentacija in mikro ciljanje ključna elementa v nagovarjanju novih generacij. Generacijske razlike med milenijci, generacijo Z in zilenijci prinašajo izzive, saj vsaka generacija zahteva drugačen način komunikacije in prilagojene marketinške strategije. V tem blogu bomo raziskali, zakaj je razumevanje teh subtilnih razlik bistveno za uspeh v sodobnem tržnem prostoru.
Kategorije
- Podatki 50
- Mobile 20
- Priročniki 9
- Trendi 136
- Tehnologija 118
- Strategije 127
- Analitika 37
- Družbena omrežja 16
Avtorji
Arhiv
- 2024 december 1
- 2024 november 2
- 2024 oktober 2
- 2024 september 2
- 2024 julij 3
- 2024 junij 1
- 2024 maj 2
- 2024 april 1
- 2024 februar 2
- 2023 december 1
- 2023 november 3
- 2023 oktober 2
- 2023 september 1
- 2023 avgust 2
- 2023 julij 3
- 2023 maj 6
- 2023 april 4
- 2023 marec 2
- 2023 februar 3
- 2022 september 1
- 2022 marec 1
- 2022 februar 2
- 2021 december 4
- 2021 november 1
- 2021 marec 2
- 2021 februar 1
- 2021 januar 2
- 2020 december 1
- 2020 november 2
- 2020 oktober 1
- 2020 september 2
- 2020 avgust 1
- 2020 junij 1
- 2020 april 1
- 2020 marec 1
- 2019 junij 1
- 2019 maj 1
- 2019 april 1
- 2019 januar 1
- 2018 december 2
- 2018 november 2
- 2018 junij 2
- 2018 maj 2
- 2018 marec 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 december 2
- 2017 oktober 1
- 2017 september 2
- 2017 avgust 1
- 2017 junij 2
- 2017 maj 2
- 2017 april 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 2
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 junij 1
- 2016 maj 1
- 2016 marec 1
- 2015 november 1
- 2015 oktober 3
- 2015 september 1
- 2015 maj 2
- 2014 december 2
- 2014 september 1
- 2014 julij 1
- 2014 junij 1
- 2013 avgust 1
- 2013 marec 1
- 2013 januar 1
- 2012 julij 1
- 2012 maj 1