NOVICE IZ SVETA
eMarketer predvideva, da bo letos 1,43 milijarde uporabnikov družabnih omrežij, kar bo predstavljalo skoraj 20-odstotno rast glede na leto 2011. Tako naj bi v 2012 63 odstotkov internetnih uporabnikov…
Marc Pritchard, vodja marketinga pri P&G, je povedal, da se bo podjetje vse bolj odpovedovalo dragim TV oglasom in jih nadomeščalo z digitalnim marketingom, tudi zato, ker nameravajo do…
Ste mislili, da so blogi v zatonu? Nikakor – prej nasprotno. Ta zvrst je v zadnjih letih v pravem razcvetu. Blogi še niti približno niso dosegli stopnje zasičenosti, saj…
Delež mobilnih uporabnikov s pametnimi telefoni bo do konca leta presegel polovico, poleg tega bodo ti uporabniki demografsko vse bolj različni, pravijo podatki Pew in ComScore-a. Tako bo do…
Apple je v sredo predstavil najnovejšo različico svojega iPada, ki pa ni prinesel večjih oblikovnih sprememb, le nekaj tehničnih (visokoresolucijski zaslon in hitrejša brezžična povezava). Kljub temu pa ga…
Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem…
Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje,…
Danes je oglaševalcem na voljo vse več orodij, s pomočjo katerih se lahko meri uspešnost prikaznega oglaševanja. Najpreprostejša metrika, ki je še vedno najlažja za razumeti, je RPK (razmerje…
Facebook je naznanil, da bo konec marca vsem blagovnim znamkam omogočil nadgradnjo njihovih strani z novim »Timeline« profilom. S tem bodo znamke lahko osvetlile pomembno vsebino in povedale svojo…
Po podatkih raziskave, ki so jo pripravili pri BIA/Kelsey, naj bi v letošnjem letu mala podjetja internetu namenila kar 26 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna. Takšna podjetja se še posebej…