Deli

Sturbucks je nedvomno podjetje, ki s svojimi izdelki in storitvami hodi v korak s časom, to pa se kaže tudi pri njihovih marketinških kampanjah. Iz njihovega digitalnega marketinškega oddelka prihajajo še posebej nore in dobre stvari.

Med njimi so izpostavljene tri kampanje: prva je digitalni lov z Lady Gaga, druga je lansiranje aplikacije za pametne telefone z naslovom Cup Magic, pri tretji pa so skušali s pomočjo 24 milijonov oboževalcev njihove FB strani sporočiti vrnitev popularne kave, imenovane Pumpkin Spice Late. Zakaj so tako dobre? Poglejte si videe na spodnji povezavi.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv