Deli

Čeprav so napovedi za trženjske proračune za naslednjih dvanajst mesecev obetavne, pa bodo tradicionalni mediji zabeležili padec, saj se bo vse več vlagalo v digitalne medije, ugotavlja raziskava Poslovne šole Fuqua (Univerza Duke). Vložki v digitalno naj bi zrasli skoraj za trinajst odstotkov, vložki, namenjeni tradicionalnim medijem, pa naj bi zabeležili 0,8-odstotni padec.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv