NOVICE IZ SVETA
Podjetje Criteo, ponudnik »retargetinga« za spletne trgovine, skuša z raziskavo, ki so jo izvedli marca letos, ovreči mit o tem, da imajo tisti, ki klikajo na oglase, le malo…
Letošnje poletne olimpijske igre v Londonu nekateri imenujejo »prve družabne OI« na svetu. Čeprav bi lahko razpravljali o tem, kako družabne bodo zares, pa je dejstvo, da bodo Facebook,…
GroupM napoveduje, da naj bi letos vložki v digitalni marketing dosegli 8,3 milijarde ameriških dolarjev. Tej rasti botrujejo tudi višji vložki v mobilni iskalni marketing. V prihodnjem letu pa…
Unilever je začel z novo, družbeno odgovorno kampanjo, katere cilj je pripeljati pitno vodo 500 milijonom ljudem do leta 2020. V ta namen so pripravili aplikacijo in spletno mesto…
Vložki v iskalni marketing bodo v letih 2012 in 2013 zrasli za 15 odstotkov, v letu 2014 pa še za nadaljnjih 13 odstotkov, pravijo napovedi ZenithOptimedie. Rast bo posledica…
Uporabniki pametnih telefonov hitro postajajo tudi uporabniki tablic. comScore-ove številke kažejo, da je skoraj četrtina lastnikov pametnih telefonov v preteklih treh mesecih uporabljala tablice. Leto prej je bil tak…
Ford in Coca-Cola podpirata oglaševanje na Facebook-u, saj pravita, da je v njem prava vrednost za oglaševalce. Pri Fordu nameravajo celo razširiti oglaševanje znotraj tega največjega družabnega omrežja.Podpora s…
General Electric, sponzor OI, obljublja, da bodo poletne olimpijske igre v Londonu bolj digitalne in družabne kot katerekoli doslej. Zakupili bodo Facebook-ove sponzorirane zgodbe, Twitter-jeve oglase ter ključne besede…
eMarketer predvideva, da bodo vložki v spletno oglaševanje v ZDA letos zrasli za 23 odstotkov in do konca leta dosegli skoraj 40 milijard ameriških dolarjev. Največjo rast bodo pri…
V preteklih letih je mnogo blagovnih znamk, ki so sicer slovele po tradicionalnih marketinških akcijah, našlo novo življenje na spletu. Zelo uspešno so svoje tako znane zgodbe, slogane in…