Uporabniki, ki klikajo na oglase, so pomembni, ugotavlja raziskava

Podjetje Criteo, ponudnik »retargetinga« za spletne trgovine, skuša z raziskavo, ki so jo izvedli marca letos, ovreči mit o tem, da imajo tisti, ki klikajo na oglase, le malo…

Preberi več

Družabna omrežja bodo preoblikovala OI 2012

Letošnje poletne olimpijske igre v Londonu nekateri imenujejo »prve družabne OI« na svetu. Čeprav bi lahko razpravljali o tem, kako družabne bodo zares, pa je dejstvo, da bodo Facebook,…

Preberi več

Vložki v digitalni marketing v VB letos dosegli 8,3 milijarde dolarjev

GroupM napoveduje, da naj bi letos vložki v digitalni marketing dosegli 8,3 milijarde ameriških dolarjev. Tej rasti botrujejo tudi višji vložki v mobilni iskalni marketing. V prihodnjem letu pa…

Preberi več

Unilever želi pripeljati pitno vodo s pomočjo Facebooka

Unilever je začel z novo, družbeno odgovorno kampanjo, katere cilj je pripeljati pitno vodo 500 milijonom ljudem do leta 2020. V ta namen so pripravili aplikacijo in spletno mesto…

Preberi več

Dvoštevilčna rast za iskalni marketing

Vložki v iskalni marketing bodo v letih 2012 in 2013 zrasli za 15 odstotkov, v letu 2014 pa še za nadaljnjih 13 odstotkov, pravijo napovedi ZenithOptimedie. Rast bo posledica…

Preberi več

Tablice so velik hit med uporabniki pametnih mobilnikov

Uporabniki pametnih telefonov hitro postajajo tudi uporabniki tablic. comScore-ove številke kažejo, da je skoraj četrtina lastnikov pametnih telefonov v preteklih treh mesecih uporabljala tablice. Leto prej je bil tak…

Preberi več

Ford in Cocal-Cola v podporo Facebook oglaševanju

Ford in Coca-Cola podpirata oglaševanje na Facebook-u, saj pravita, da je v njem prava vrednost za oglaševalce. Pri Fordu nameravajo celo razširiti oglaševanje znotraj tega največjega družabnega omrežja.Podpora s…

Preberi več

General Electric obljublja najbolj digitalne olimpijske igre

General Electric, sponzor OI, obljublja, da bodo poletne olimpijske igre v Londonu bolj digitalne in družabne kot katerekoli doslej. Zakupili bodo Facebook-ove sponzorirane zgodbe, Twitter-jeve oglase ter ključne besede…

Preberi več

Višji vložki v družabna omrežja, mobilno oglaševanje in e-mail marketing

eMarketer predvideva, da bodo vložki v spletno oglaševanje v ZDA letos zrasli za 23 odstotkov in do konca leta dosegli skoraj 40 milijard ameriških dolarjev. Največjo rast bodo pri…

Preberi več

Tradicionalne marketinške akcije se uspešno selijo na internet

V preteklih letih je mnogo blagovnih znamk, ki so sicer slovele po tradicionalnih marketinških akcijah, našlo novo življenje na spletu. Zelo uspešno so svoje tako znane zgodbe, slogane in…

Preberi več

Arhiv