NOVICE IZ SVETA
Mednarodni olimpijski komite je nekaj več kot teden dni pred uradnim začetkom OI predstavil številne nove funkcije, oblikovane z namenom povečanja prisotnosti v družabnih omrežjih in sodelovanja z uporabniki.Aprila…
IAB z novo raziskavo ugotavlja, da je pri uporabnikih tabličnih računalnikov dvakrat večja verjetnost, da se bodo odzvali na spletne oglase vsaj enkrat v tednu v primerjavi z uporabniki…
iMediaconnection je objavil junijske rezultate najbolj gledanih video oglasov. Logično je, da na prvih mestih najdemo BZ kot so Google, Samsung, Microsoft, saj so to znamke, ki so same…
Promocija prihajajoče modne revije v Šanghaju, ki jo prirejajo pri Louis Vuittonu, vključuje mikro spletno stran in oglaševalsko akcijo znotraj družabnih medijev. Oboževalci tako v njej sledijo fotografu in…
Skušate nagovoriti najstnike? Potem se poslužujte oglaševanja v družabnih omrežjih in SMS oglaševalskih akcij, ognite pa se elektronski pošti. Raziskava Pew Internet je namreč pokazala, da je zgolj šest…
Spletni video je v porastu. comScore-ove statistike pravijo, da je v maju več kot 180 milijonov ameriških internetnih uporabnikov pogledalo za 36,6 milijarde spletnih video vsebin, od tega je…
Polovica letošnjega leta je za nami in iMediaConnection je pogledal, kateri trendi so in še bodo oblikovali digalni svet. Izpostavili so pet največjih, med njimi pa najdemo Pinterest, ki…
Podjetje Criteo, ponudnik »retargetinga« za spletne trgovine, skuša z raziskavo, ki so jo izvedli marca letos, ovreči mit o tem, da imajo tisti, ki klikajo na oglase, le malo…
Letošnje poletne olimpijske igre v Londonu nekateri imenujejo »prve družabne OI« na svetu. Čeprav bi lahko razpravljali o tem, kako družabne bodo zares, pa je dejstvo, da bodo Facebook,…
GroupM napoveduje, da naj bi letos vložki v digitalni marketing dosegli 8,3 milijarde ameriških dolarjev. Tej rasti botrujejo tudi višji vložki v mobilni iskalni marketing. V prihodnjem letu pa…