General Electric obljublja najbolj digitalne olimpijske igre

General Electric, sponzor OI, obljublja, da bodo poletne olimpijske igre v Londonu bolj digitalne in družabne kot katerekoli doslej. Zakupili bodo Facebook-ove sponzorirane zgodbe, Twitter-jeve oglase ter ključne besede…

Preberi več

Višji vložki v družabna omrežja, mobilno oglaševanje in e-mail marketing

eMarketer predvideva, da bodo vložki v spletno oglaševanje v ZDA letos zrasli za 23 odstotkov in do konca leta dosegli skoraj 40 milijard ameriških dolarjev. Največjo rast bodo pri…

Preberi več

Tradicionalne marketinške akcije se uspešno selijo na internet

V preteklih letih je mnogo blagovnih znamk, ki so sicer slovele po tradicionalnih marketinških akcijah, našlo novo življenje na spletu. Zelo uspešno so svoje tako znane zgodbe, slogane in…

Preberi več

Microsoftova tehnologija naj bi vedela, če ste pri volji za oglase

Microsoft bi rad pridobil patent za svojo tehnologijo, za katero pravi, da lahko ugotovi, v kakšnem čustvenem stanju je potrošnik. To naj bi počeli s kombinacijo spletnega vedenja in…

Preberi več

TV oglaševanje se upira integraciji spletnih video oglasov

Združitev spletnega video oglaševanja in TV oglaševanja postaja neizogibna, čeprav se ji televizijski del še precej upira, ugotavlja eMarketer v svojih raziskavi. Medtem pa bo rast vložkov v spletno…

Preberi več

»Večopravilni« TV gledalci

Raziskava, ki sta jo izvedli IAB in Ipsos MediaCT je pokazala, da je povečano število pametnih telefonov, tablic, in drugih digitalnih naprav, dalo novo kategorijo uporabnikov – »večopravilneži«. Ti…

Preberi več

Potrošniki pričakujejo prodajno podporo v družabnih omrežjih

Skoraj polovica internetnih uporabnikov pričakuje, da bodo znotraj družabnih omrežij dobili dodatne informacije in prodajno podporo s strani blagovnih znamk, je pokazala raziskava podjetja Oracle.Odgovarjanje na potrebe kupcev pa…

Preberi več

Digitalni mediji pomembno vplivajo na nakup elektronike

IAB je s svojo poglobljeno analizo o tem, kako potrošniki kupujejo elektroniko, odkril, da je nujna uporaba več medijev hkrati, če želi oglaševalec učinkovito vplivati na tiste, ki so…

Preberi več

Američani bi se raje odpovedali avtomobilu kot tabličnemu računalniku

Raziskava podjetij Yahoo in Ipsos MediaCT je pokazala, da so Američani zaljubljeni v svoje tablice: 91% lastnikov tablic pravi, da jih nosijo s seboj v posteljo, 15% pa jih…

Preberi več

8% ameriških internetnih uporabnikov dnevno uporablja Twitter

Najnovejši podatki raziskave, ki jo je izvedel Pew Internet & American Life Project, kažejo, da je v ZDA 15 odstotkov odraslih internetnih uporabnikov v preteklosti že uporabljajo Twitter, dnevno…

Preberi več

Arhiv