23_5_shutterstock_52134847_Blog_Nina

Generacija Y: samo trije odstotki menijo, da je oglaševanje dolgočasno

Generacija Y, tako imenovani “milenijci”, do leta 2025 bodo postali vodilna ekonomska skupina, si želi, da jih blagovne znamke vodijo in zabavajo, je pokazala raziskava podjetij Edelman Berland…

Preberi več

Digitalno oglaševanje ostaja svetla točka

Napovedi za vložke v oglaševanje na svetovni ravni postajajo vse bolj črnoglede, saj so podjetja WPP, Publicis Group in Interpublic Group vse znižale svoje napovedi za prihodnje leto. Edina…

Preberi več
video_akcije

Deset najbolj gledanih video oglaševalskih akcij v letu 2012

Eden od trendov v letošnjem letu so tudi spletne video oglaševalske akcije, za katere uporabniki sami izberejo, ali jih bodo gledali. Sicer se TV-akcijam po dosegu še niso čisto…

Preberi več

Svetla prihodnost oglaševanja v družabnih omrežjih

Po predvidevanjih podjetja BIA/Kelsey naj bi do leta 2016 blagovne znamke podvojile letošnje vložke v oglaševanje v družabnih omrežjih. Pri tem bo prikazno oglaševanje znotraj teh omrežij znašalo 5,4…

Preberi več

“Plonk listek” za optimizacijo spletne strani

Prepričani ste, da imate dobro spletno stran. Pa jo res imate? Če strani ne optimizirate z A/B in multivariatno metodo in ne uporabljate vedenjskega ciljanja, potem je velika verjetnost,…

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje bodo pripomogli k rasti celotne industrije v 2013

Blagovne znamke bodo, po podatkih raziskave Zenith Optimedie, v prihodnjem letu povečale svoje vložke v spletno oglaševanje v povprečju za 15 odstotkov, sicer pas se bo rast celotne oglaševalske…

Preberi več

“Remarketing” in “retargeting” prav in narobe

“Remarketing” in “retargeting” sta vroča tema v digitalnem oglaševanju. Sta zelo močni in uporabni orodji, vendar pa lahko tudi hitro zgrešimo in ju uporabimo v napačne namene, posledice pa…

Preberi več

Spletna prodaja naj bi na “Cyber” ponedeljek prinesla dve milijardi dolarjev prihodkov

Spletna prodaja naj bi se na tako imenovani “Cyber” ponedeljek, ki bo letos 26. 11., povečala za 18 odstotkov glede na lanskoletni ponedeljek in bo spletnim trgovcem prinesla dve…

Preberi več
Programmatic_buying(1)

Prihodnost je v avtomatiziranem medijskem zakupu

Po besedah različnih strokovnjakov avtomatiziran medijski zakup spreminja ravnotežje moči med spletnimi založniki in oglaševalci. Slednji se vse bolj osredotočajo na uporabnike in jim sledijo po spletu, pri čemer…

Preberi več

ZDA bodo ostale največji trg za digitalne oglaševalce vsaj do leta 2017

Letos bodo svetovni vložki v digtalno oglaševanje dosegli 92 milijard ameriških dolarjev, do leta 2017 pa bodo narasli na 143 milijard, pravi poročilo “Digital TV Research”. Pri tem bodo…

Preberi več

Arhiv