NOVICE IZ SVETA
Po podatkih comScore-a so potrošniki v ZDA v zadnjih dveh mesecih leta 2012 kupili prek spleta skupaj za okoli 42,3 milijarde ameriških dolarjev blaga in storitev, kar predstavlja 14-odstotno…
Podjetje Mass Relevance je s svojo raziskavo ugotovilo, da se potrošniki raje družijo z znamkami, ki so aktivne znotraj družabnih omrežij, hkrati pa nakazuje, na kakšne načine naj znamke…
Priti do pravega marketinškega miksa je bil vedno izziv, nikoli pa tako velik kot danes, ob vsej eksploziji družabnih in drugih digitalnih kanalov. Podjetja v te novo nastale kanale…
Mobilni video naj bi postal velika zgodba leta 2013. Pri eMarketerju napovedujejo, da bo število mobilnih video gledalcev v ZDA v prihodnjem letu zraslo za 20 odstotkov, na 73…
Ko se leto končuje, vsi iščejo takšne in drugačne presežke. Tako je tudi v digitalnem svetu. Na spodnji povezavi si zato lahko pogledate, kateri digitalni iglasi so letos najbolj…
Po podatkih Evropske komisije danes v Evropi že 72 odstotkov domov do interneta dostopa prek širokopasovne povezave. Danska in Finska imata celo 85 odstotkov takih domov, nobena država pa…
Google je v svojem letnem poročilu “Zeitgeist” sporočil, da je bila najbolj iskana besedna zveza v letu 2012 “Whitney Houston”, ki je umrla letos februarja, in tako prehitela hit…
Leto 2012 je bilo odlično leto za družabna omrežja. Z več kot milijardo aktivnih uporabnikov Facebooka na mesec, z več kot 175 milijoni tvitov na dan, z več kot…
46 odstotkov internetnih uporabnikov v Veliki Britaniji vsak teden gleda znamčene video vsebine, pravi poročilo z naslovom “Visibility IQ’s Social Video Report 2012”. Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje…
Leto 2013 naj bi gradilo na digitalnih dosežkih iz preteklosti. Oglaševalska industrija bo izhajala iz potreb potrošnikov, ne iz želje tržnikov, da bi se zgodilo nekaj velikega. Pri comScoru…