Deli

Cena 30-sekundnega TV-oglasa v času Super Bowla stane vrtoglavih 3,75 milijona dolarjev. Oglaševalci pa v to ceno danes štejejo tudi vse oglede, ki jih dobijo prek interneta. Oglaševalske akcije za Super Bowl so zato vse bolj pripravljene tako, da delujejo na vseh platformah, družabna omrežja pa igrajo ključno vlogo pri promociji oglasov tako pred tekmo kot po njej.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv