Deli

Nedavna raziskava Content Marketing Insitute je pokazala, da se podjetja iz B2C panoge v povprečju poslužujejo štirih družabnih omrežij za posredovanje svoje vsebine, podjetja iz B2B panoge pa pet. To pomeni pet različnih omrežij, pet različnih skupin uporabnikov. Kot tržniki se moramo zavedati, da se družabna omrežja med seboj razlikujejo po strukturi uporabnikov, zato mora biti temu prilagojena tudi naša vsebina, ki jo tam posredujemo.
In kako izbrati pravo omrežje? Tukaj je nekaj nasvetov: spoznajte demografijo uporabnikov, spoznajte demografijo svojih oboževalcev, sledilcev …, uporabite svoja analitična orodja, poglejte pa tudi, kaj dela vaša konkurenca.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv