NOVICE IZ SVETA
ComScore je v svojem poročilu »2013 Europe Digital Future in Focus« razkril, da se medijska pokrajina v Evropi močno spreminja na račun večje uporabe mobilnih naprav, ki omogočajo…
Digitalno področje, pri katerem so v ZDA zaostajali za Evropo, je področje e-kuponov. No, z odpretjem P & G-jeve spletne strani PGEsaver.com v letu 2011, pa se to…
Po podatkih raziskave DG MediaMind naj bi bila oglasni premor in lebdeči oglas z opomnikom najbolj opazna formata med spletnimi oglasi. Menjava ozadja in raztegljivi, HTML5, oglasi sledijo, medtem…
Mame so danes bolj povezane kot kdaj koli prej in nobenega dvoma ni, da so mobiteli, predvsem pa pametni telefoni, spremenili moderno materinstvo. Mame se danes precej zanašajo nanje…
Več kot tretjina podjetij (39 odstotkov) namerava letos povečati svoje proračune za digitalni marketing na račun drugih kanalov, pravi raziskava “Digital Marketing Outlook Report 2013” podjetij Econsultancy in SoDA….
13. marca ob19.33 je bil poslan uradni tvit z naslova @Pontifex: HABEMUS PAPAM FRANCISCUM. Ta tvit je bil v samo nekaj urah preposlan 74.000-krat. Še pred tem pa so…
Razmerje med kliki in prikazi oglasov na tabličnih računalnikih je za 250 odstotkov boljše kot na pametnih telefonih za oglaševalske akcije, katerih cilj je znamčenje, je pokazala raziskava podjetja…
Približno milijarda in pol internetnih uporabnikov bo do leta 2016 pogledala vsaj eno video vsebino, pravi nedavna raziskava podjetja Ooyala. Samo v zadnjem četrtletju 2012 je gledanje spletnih video…
»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…
Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci …, je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi,…