Tudi “Oskarji” se poslužujejo družabnih omrežij za povečanje viralnega učinka

Organizatorji Oskarjev so na nedeljski podelitvi predstavili tudi element družabnih omrežij, imenovan »Magic Mirror«. Šlo je za majhno sobico, ki ni bila dostopna medijem, v njej pa so se…

Preberi več

Nasveti za povečanje uspešnosti e-mail oglaševalskih akcij

MailChimp, eden največjih sistemov za pošiljanje elektronskih sporočil, je analiziral uspešnost (stopnja odprtosti e-mail sporočil) več kot 200 milijonov e-mail oglaševalsih akcij, na podlagi katerih priporočajo naslednje strategije pri…

Preberi več

Slovar najpogosteje rabljenih digitalnih terminov

AJAX, API, CMS, CLV, B2C, HTML, IMAP, IPTV, RTB, SEM … Na te in podobne kratice, povezane z digitalnim marketingom, vse po vrsti pa so angleškega izvora, ste najbrž…

Preberi več

Mobilno oglaševanje in družabna omrežja najvišji prioriteti oglaševalcev v 2013

Oglaševalci pravijo, da bodo še naprej selili sredstva iz klasičnih medijev v digitalne (splet, mobilno in družabna omrežja). Tako je pokazala raziskava podjetja Inavero. Vsak tretji oglaševalec naj bi…

Preberi več
Hitriindrzni

Film Hitri in drzni 6 uspel zaradi družabnih omrežij

Filmskemu studiu Univerzal je uspelo prodati že 1,8 milijarde vstopnic za film Hitri in drzni 6 po vsem svetu, pa film ni niti uvrščen na t. i. seznam A…

Preberi več

Twitter – najhitreje rastoče družabno omrežje na svetu

Raziskava »Global Web Index« je pokazala, da je Twitter postal najhitreje rastoče družabno omrežje na svetu in tako prehitel Facebook in Google+.Število aktivnih uporabnikov se je na tej mikro…

Preberi več
ORIGINAL_28_6_Rok

Polovica vseh oglasov bo do leta 2018 digitalnih

Po besedah Googlovega podpredsednika in vodje poslovanja, Nikesha Arorja, obstaja precejšnja verjetnost, da se bo polovica celotnega oglaševanja v prihodnjih petih letih odvila na internetu. Ta premik bo med…

Preberi več

Dve tretjini oglaševalcev se poslužuje oglasov v družabnih omrežjih

 Raziskava podjetja Vizu je pokazala, da dve tretjini oglaševalcev v svoje digitalne oglaševalske akcije vključuje plačljive oglase znotraj družabnih omrežij. Več kot polovica pa je odgovorila, da so ti…

Preberi več
shutterstock_119462584(2)

15 najpogostejših napak v marketingu znotraj družabnih omrežij

Nekateri imajo več, drugi manj izkušenj, ko gre za marketing znotraj družabnih omrežij. Najboljši način, da se naučimo še več, pa je velikokrat ta, da nekaj preprosto naredimo. Seveda…

Preberi več

Mobilni internet pomemben v času Super Bowla

Na nedeljo, ko je potekal Super Bowl, so tablični računalniki in pametni telefoni igrali zelo pomembno vlogo predvsem pri nežnejšem spolu, medtem ko so se moški v večji meri…

Preberi več

Arhiv