Deli

Večina Twitter uporablja za tekstovno sporočanje in pošiljanje povezav. Pri tem pa pozabljajo, da lahko s slikami, videii in Slideshare predstavitvami dobijo neprimerno večji in boljši odziv. Poleg tega pa so nasveti za oglaševalce, ki se poslužujejo Twitterja, še: več tvitanja prinese več sledilcev, tviti, ki vključujejo sliko, video … prinesejo 3- do 4-krat večjo vključenost uporabnikov, z vključevanjem »@mentions« se povečuje baza sledilcev, uporaba # (“hashtag”) poveča vključenost sledilcev za sto odstotkov, več retvitanja pa prinese več sledilcev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv