Deli

Najnovejše IAB-jeve številke za leto 2012 kažejo, da so prihodki od digitalnega oglaševanja v lanskem letu dosegli rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev. Veliko je k temu prispevala ogromna rast mobilnega in video oglaševanja. Glede na leto 2011 so tako prihodki zrasli za 15 odstotkov in presegli tiste, ki jih v ZDA dosegajo prihodki od oglaševanja v kabelsko televizijo.

Na prvem mestu je še vedno iskalni marketing s skoraj 50-odstotnim deležem, s tretjinskim deležem sledi prikazno oglaševanje, takoj za njim (30 odstotkov) pa je video oglaševanje, ki je tudi najhitreje rastoči del digitalnega oglaševanja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv