12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(1)

Oglaševalci vse več uporabljajo »atribucijski model« v analitiki

Oglaševalske agencije pa tudi sami oglaševalci se vse bolj zavedajo, kako pomemben je celostni pogled na uspešnost posameznega oglaševalskega kanala, orodja …, zato se vse bolj poslužujejo večkanalnih atribucijskih…

Preberi več
shutterstock_8675683_poletna akademija_2012

Spletna prodaja turističnih storitev bo še naprej rasla

Po podatkih eMarketerjevega poročila, bo spletna prodaja v turizmu v ZDA na leto v povprečju zrasla za dobrih pet odstotkov, vse do leta 2017. Sicer se bo rast skozi…

Preberi več
TestTube

Discovery lansiral spletno video mrežo »TestTube«

Podjetje Discovery Communications je prejšnji teden lansiralo spletno video mrežo, TestTube. Z njo skuša nagovarjati mlade moške, ki se zanimajo za znanost in pustolovščine. TestTube je uporabnikom na voljo…

Preberi več
shutterstock_122137375(1)

Spletni video in prikazno oglaševanje sta enako učinkovita kot TV-oglaševanje

Trije od štirih direktorjev oglaševalskih agencij iz ZDA menijo, da je spletni video enako ali celo bolj učinkovit kot TV-oglas, je pokazala raziskava podjetja BrightRoll. Več kot 90 odstotkov…

Preberi več
Dove-real beauty

Oglas za Dove Real Beauty Sketches najbolj gledan oglas vseh časov na internetu

Dove je z oglasom za resnično lepoto na internetu zadel žebljico na glavico. Trenutno je s 114 milijoni ogledov najbolj gledani spletni oglas vseh časov, največkrat deljen v letošnjem…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar

Potrošniki bodo še več nakupovali prek mobilnih naprav

Do sedaj je že več kot polovica uporabnikov mobilnih naprav v ZDA opravilo nakup prek nje. Tako se tam za mobilno nakupovanje pričakuje, da bo letos predstavljalo 15 odstotkov…

Preberi več
shutterstock_119462584(5)

Poziv k sodelovanju v družabnih omrežjih najbolje deluje v spletnih in TV-oglasih

Podjetje Burst Media je med potrošniki izvedlo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, kako in zakaj se uporabniki »družijo« z blagovnimi znamkami znotraj družabnih omrežij. Ugotovili so, da je…

Preberi več

Najhitreje rastoči družabni omrežji sta Twitter in Google+

Raziskava podjetja Globalwebindex je pokazala, da Facebook ostaja številka ena med družabnimi omrežji na svetovni ravni, letos naj bi tako dosegel 60-odstotno penetracijo. Google+ sicer v ZDA dobiva omejeno…

Preberi več
shutterstock_86305204(2)

YouTube vsak mesec zabeleži za 6 milijard ur video vsebin

Vodilna video platforma YouTube danes beleži več kot milijardo različnih uporabnikov vsak mesec, ti pa v tem obdobju pogledajo za več kot 6 milijard ur video vsebin. To pomeni…

Preberi več

Tudi Evropa je digitalna

Pri comScore-u so pripravili pregled leta 2012 za Evropo na področju uporabe interneta in kaj to pomeni za leto, v katerem smo. Ključne ugotovitve so:Britanci so najbolj “vključeni” internetni…

Preberi več

Arhiv