TestTube

Discovery lansiral spletno video mrežo »TestTube«

Podjetje Discovery Communications je prejšnji teden lansiralo spletno video mrežo, TestTube. Z njo skuša nagovarjati mlade moške, ki se zanimajo za znanost in pustolovščine. TestTube je uporabnikom na voljo…

Preberi več
shutterstock_122137375(1)

Spletni video in prikazno oglaševanje sta enako učinkovita kot TV-oglaševanje

Trije od štirih direktorjev oglaševalskih agencij iz ZDA menijo, da je spletni video enako ali celo bolj učinkovit kot TV-oglas, je pokazala raziskava podjetja BrightRoll. Več kot 90 odstotkov…

Preberi več
Dove-real beauty

Oglas za Dove Real Beauty Sketches najbolj gledan oglas vseh časov na internetu

Dove je z oglasom za resnično lepoto na internetu zadel žebljico na glavico. Trenutno je s 114 milijoni ogledov najbolj gledani spletni oglas vseh časov, največkrat deljen v letošnjem…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar

Potrošniki bodo še več nakupovali prek mobilnih naprav

Do sedaj je že več kot polovica uporabnikov mobilnih naprav v ZDA opravilo nakup prek nje. Tako se tam za mobilno nakupovanje pričakuje, da bo letos predstavljalo 15 odstotkov…

Preberi več
shutterstock_119462584(5)

Poziv k sodelovanju v družabnih omrežjih najbolje deluje v spletnih in TV-oglasih

Podjetje Burst Media je med potrošniki izvedlo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, kako in zakaj se uporabniki »družijo« z blagovnimi znamkami znotraj družabnih omrežij. Ugotovili so, da je…

Preberi več

Najhitreje rastoči družabni omrežji sta Twitter in Google+

Raziskava podjetja Globalwebindex je pokazala, da Facebook ostaja številka ena med družabnimi omrežji na svetovni ravni, letos naj bi tako dosegel 60-odstotno penetracijo. Google+ sicer v ZDA dobiva omejeno…

Preberi več
shutterstock_86305204(2)

YouTube vsak mesec zabeleži za 6 milijard ur video vsebin

Vodilna video platforma YouTube danes beleži več kot milijardo različnih uporabnikov vsak mesec, ti pa v tem obdobju pogledajo za več kot 6 milijard ur video vsebin. To pomeni…

Preberi več

Tudi Evropa je digitalna

Pri comScore-u so pripravili pregled leta 2012 za Evropo na področju uporabe interneta in kaj to pomeni za leto, v katerem smo. Ključne ugotovitve so:Britanci so najbolj “vključeni” internetni…

Preberi več
Sledenje_očem

Naslednja generacija ciljanja oglasov – sledenje očem?

Oglaševalci testirajo programsko opremo, ki sledi premikanju očes po zaslonih. Ta bi lahko v prihodnosti postala sestavni del digitalnih oglaševalskih akcij. Cilj take tehnologije bi bil s pomočjo oči…

Preberi več
znak-like

Kako do več všečkov na vaši Facebook strani?

Si želite, da bi vaše objave všečkalo, delilo, komentiralo več vaših oboževalcev? Potem si poglejte nasvete v infografiki na spodnji povezavi, tukaj pa nekaj ključnih. Slike precej pripomorejo k…

Preberi več

Arhiv