Najhitreje rastoči družabni omrežji sta Twitter in Google+

Raziskava podjetja Globalwebindex je pokazala, da Facebook ostaja številka ena med družabnimi omrežji na svetovni ravni, letos naj bi tako dosegel 60-odstotno penetracijo. Google+ sicer v ZDA dobiva omejeno…

Preberi več
shutterstock_86305204(2)

YouTube vsak mesec zabeleži za 6 milijard ur video vsebin

Vodilna video platforma YouTube danes beleži več kot milijardo različnih uporabnikov vsak mesec, ti pa v tem obdobju pogledajo za več kot 6 milijard ur video vsebin. To pomeni…

Preberi več

Tudi Evropa je digitalna

Pri comScore-u so pripravili pregled leta 2012 za Evropo na področju uporabe interneta in kaj to pomeni za leto, v katerem smo. Ključne ugotovitve so:Britanci so najbolj “vključeni” internetni…

Preberi več
Sledenje_očem

Naslednja generacija ciljanja oglasov – sledenje očem?

Oglaševalci testirajo programsko opremo, ki sledi premikanju očes po zaslonih. Ta bi lahko v prihodnosti postala sestavni del digitalnih oglaševalskih akcij. Cilj take tehnologije bi bil s pomočjo oči…

Preberi več
znak-like

Kako do več všečkov na vaši Facebook strani?

Si želite, da bi vaše objave všečkalo, delilo, komentiralo več vaših oboževalcev? Potem si poglejte nasvete v infografiki na spodnji povezavi, tukaj pa nekaj ključnih. Slike precej pripomorejo k…

Preberi več
shutterstock_27411628(2)

S spletnim videom do težko dosegljivih občinstev

Spletni video je ključno orodje za oglaševalce, kadar skušajo doseči in nagovoriti mlajše odrasle, tiste, ki malo gledajo televizijo, in druge, težje dosegljive, demografske skupine, pravijo pri eMarketerju. Skoraj…

Preberi več
HTLM5

HTML5 za odlične mobilne oglase, ki jih imajo uporabniki radi

Tehnologija HTML5 omogoča razvijalcem izdelavo čudovitih animacij in neverjetnih doživetij znotraj (mobilnih) oglasov. S tem oglaševalci pridejo do več ogledov, z dobro oblikovanim interaktivnim oglasom ali pristajalno stranjo pa…

Preberi več
shutterstock_110629610(1)

Majhna podjetja bodo še naprej veliko vlagala v digitalni marketing

Anketa podjetja AT&T, izvedena med tisoč malimi podjetji po celem svetu, kaže, da 66 odstotkov malih podjetij namerava vložiti v digitalni marketing več ali vsaj toliko, kot so vložili…

Preberi več
Nike-instagram

Nike s posebno oglaševalsko akcijo za Instagram uporabnike

Tudi Nike odkriva prednosti Instagrama kot oglaševalskega kanala. Pred kratkim je tako začel z oglaševalsko akcijo, ki je pripravljena posebej za to družabno omrežje, imenuje pa se »NikeD«. Sicer…

Preberi več

Mediascope Europe: digitalni razkorak se zmanjšuje

Novo poročilo IAB Europe analizira medijske navade starejših Evropejcev. Kaže predvsem na to, da se digitalni razkorak med različnimi starostnimi skupinami zmanjšuje. Ključni izsledki namreč so:74,3 milijona Evropejcev, starejših…

Preberi več

Arhiv