Deli

Podjetje MobiGirl Media je z raziskavo med najstnicami ugotovilo, da bi skoraj dve tretjini deklet med 6 in 16 letom opravilo nakup kar neposredno prek mobilnega oglasa, če bi bila ta možnost, 80 odstotkov pa bi jih to naredilo takoj. Okrog polovica jih še pravi, da bi mobilni oglas za dober izdelek delile naprej s svojimi prijatelji, od tega bi jih 58 odstotkov to storili v živo, 42 odstotkov s pošiljanjem sms-ov ali prek gumba deli znotraj oglasa.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv