Deli

Oglaševalske agencije pa tudi sami oglaševalci se vse bolj zavedajo, kako pomemben je celostni pogled na uspešnost posameznega oglaševalskega kanala, orodja …, zato se vse bolj poslužujejo večkanalnih atribucijskih analitik, s katerimi ugotavljajo, kako posamezen oglaševalski kanal vpliva na potrošnika in na končne konverzije. Tako je raziskava podjetij Adobe in Econsultancy pokazala, da vsaka tretja agencija in vsak četrti oglaševalec že uporablja tovrstno analitiko. Atribucijski model se sicer razlikuje od tistega, pri katerem se gleda samo zadnji klik pred opravljeno konverzijo. Ta pa ne ponuja nobene razlage, kako je do zadnjega klika sploh prišlo in kaj vse je vplivalo nanj.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv