Deli

Mobilno oglaševanje je na vrhu dnevnega reda na letošnjem oglaševalskem festivalu v Cannesu, saj naj bi bila ta vrsta oglaševanja leta 2016 vredna že 47,2 milijarde ameriških dolarjev, kažejo eMarketerjeve projekcije. Pa tudi na splošno je letošnji festival precej v znamenju tehnologije, saj se ga ne udeležujeta samo dva tehnološka giganta, Google in Facebook, pač pa ogromno majhnih tehnoloških podjetij, ki se skušajo predstaviti največjim oglaševalcem in jim ponuditi alternative klasičnim oblikam oglaševanja. Prav tako so organizatorji dodali novo kategorijo nagrad, Innovation Lions, s čimer so pokazali, da priznavajo vpliv novih tehnologij na oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv