NOVICE IZ SVETA
Podjetja iz finančnega sektorja naj bi v prihodnjih petih letih svoje vložke v digitalno oglaševanje povečevala za 10 odstotkov na leto in tako do leta 2017 dosegla 7,38 milijard…
Podjetje Syncapse je izvedlo raziskavo, s katero je skušalo ugotoviti, zakaj potrošniki postanejo FB oboževalci blagovnih znamk in kakšna je njihova vrednost za podjetja. Ugotovili so, da je 78…
Skoraj ni podjetja, ki se do sedaj še ni zajadralo v vode družabnih omrežij. Skoraj pa tudi ni podjetja, ki ne bi v procesu učenja, kako komunicirati s svojimi…
Po polovici leta 2013 lahko najdemo že kar nekaj zelo uspešnih oglaševalskih akcij znotraj družabnih omrežij. Od Facebooka in Twitterja do Pinteresta in Vine-a, nekatere blagovne znamke že zelo…
Vložki v oglaševanje na Twitterju so se skoraj podvojili glede na lanski maj, medtem pa sta Yahoo in Facebook zabeležila rahel padec, za štiri oziroma en odstotek, kažejo podatki…
YouTube je sporočil, da bo prvič v zgodovini v živo prenašal tekme z najbolj prestižnega teniškega turnirja. Gledalci wimbeldonskega YouTube kanala si bodo lahko poleg tekem ogledali še intervjuje,…
Veliko nagrado Cyber Lion si je na letošnjem oglaševalskem festivalu prislužila oglaševalska akcija “Daily Twist” proizvajalca piškotov Oreo. Agencija Draft FCB iz ZDA je lansirala sto oglasov v stotih…
Burberry je v sodelovanju z Googlom (Art, Copy & Code) zasnoval zanimivo oglaševalsko akcijo »Burberryevi poljubi«. Uporabnik prek računalnika, telefona ali tablice uporabi kamero in posname svoje ustnice. Ko…
Število uporabnikov družabnih omrežij bo letos zraslo za 18 odstotkov glede na lani (z 1,47 milijarde na 1,73 milijarde), do leta 2017 pa naj bi zraslo na več kot…
Mobilno oglaševanje je na vrhu dnevnega reda na letošnjem oglaševalskem festivalu v Cannesu, saj naj bi bila ta vrsta oglaševanja leta 2016 vredna že 47,2 milijarde ameriških dolarjev, kažejo…