NOVICE IZ SVETA
YouTube je sporočil, da bo prvič v zgodovini v živo prenašal tekme z najbolj prestižnega teniškega turnirja. Gledalci wimbeldonskega YouTube kanala si bodo lahko poleg tekem ogledali še intervjuje,…
Veliko nagrado Cyber Lion si je na letošnjem oglaševalskem festivalu prislužila oglaševalska akcija “Daily Twist” proizvajalca piškotov Oreo. Agencija Draft FCB iz ZDA je lansirala sto oglasov v stotih…
Burberry je v sodelovanju z Googlom (Art, Copy & Code) zasnoval zanimivo oglaševalsko akcijo »Burberryevi poljubi«. Uporabnik prek računalnika, telefona ali tablice uporabi kamero in posname svoje ustnice. Ko…
Število uporabnikov družabnih omrežij bo letos zraslo za 18 odstotkov glede na lani (z 1,47 milijarde na 1,73 milijarde), do leta 2017 pa naj bi zraslo na več kot…
Mobilno oglaševanje je na vrhu dnevnega reda na letošnjem oglaševalskem festivalu v Cannesu, saj naj bi bila ta vrsta oglaševanja leta 2016 vredna že 47,2 milijarde ameriških dolarjev, kažejo…
Nedavna raziskava podjetja Be On (podjetje iz skupine AOL) je pokazala, da je večina vložkov v spletno video oglaševanje v zadnjih 12 mesecih prišla iz sredstev, ki so bila…
IAB UK je lansiral oglaševalsko akcijo, s katero skuša potrošnikom dati večji nadzor nad ciljanimi spletnimi oglasi. Z akcijo bi radi ozavestili potrošnike o tovrstnih oglasih, jim podali dodatne informacije in…
Digitalno oglaševanje v ameriški avtomobilski industriji naj bi zraslo iz letošnjih 5,07 milijarde dolarjev na 7,8 milijarde v letu 2017, ka predstavlja 12,8-odstotno letno rast, napoveduje eMarketer. Levji delež…
V raziskavi podjetij GroupM Next in Compete je bilo raziskanih več kot 168.000 nakupov elektronike, kjer so kupci uporabili digitalne medije v vsaj enem koraku nakupnega procesa. Cilj je…
Glede na izsledke raziskave Luxury Institute-a imajo premožni kupci v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečna ameriška populacija. Te naprave pa intenzivno uporabljajo v nakupnem procesu. Iskanje…