Tudi teniški turnir v Wimbeldonu bo na YouTube-u

YouTube je sporočil, da bo prvič v zgodovini v živo prenašal tekme z najbolj prestižnega teniškega turnirja. Gledalci wimbeldonskega YouTube kanala si bodo lahko poleg tekem ogledali še intervjuje,…

Preberi več
kanski_lev

51 najboljših spletnih oglaševalskih akcij s kanskimi levi v svojih žepih

Veliko nagrado Cyber Lion si je na letošnjem oglaševalskem festivalu prislužila oglaševalska akcija “Daily Twist” proizvajalca piškotov Oreo. Agencija Draft FCB iz ZDA je lansirala sto oglasov v stotih…

Preberi več

Burberry pošilja pisma, zapečatena s poljubom

Burberry je v sodelovanju z Googlom (Art, Copy & Code) zasnoval zanimivo oglaševalsko akcijo »Burberryevi poljubi«. Uporabnik prek računalnika, telefona ali tablice uporabi kamero in posname svoje ustnice. Ko…

Preberi več
shutterstock_119462584(7)

Na družabnih omrežjih danes že skoraj vsak četrti Zemljan

Število uporabnikov družabnih omrežij bo letos zraslo za 18 odstotkov glede na lani (z 1,47 milijarde na 1,73 milijarde), do leta 2017 pa naj bi zraslo na več kot…

Preberi več
tehnološka_podjetja(1)

Tehnološka podjetja zaznamovala letošnji oglaševalski festival v Cannesu

Mobilno oglaševanje je na vrhu dnevnega reda na letošnjem oglaševalskem festivalu v Cannesu, saj naj bi bila ta vrsta oglaševanja leta 2016 vredna že 47,2 milijarde ameriških dolarjev, kažejo…

Preberi več
shutterstock_121694971

Raziskava: spletni video boljši od TV-oglaševanja

Nedavna raziskava podjetja Be On (podjetje iz skupine AOL) je pokazala, da je večina vložkov v spletno video oglaševanje v zadnjih 12 mesecih prišla iz sredstev, ki so bila…

Preberi več
IAB-UK

Vseevropska spletna oglaševalska akcija o ciljanih spletnih oglasih

IAB UK je lansiral oglaševalsko akcijo, s katero skuša potrošnikom dati večji nadzor nad ciljanimi spletnimi oglasi. Z akcijo bi radi ozavestili potrošnike o tovrstnih oglasih, jim podali dodatne informacije in…

Preberi več
shutterstock_111122429(3)

Avtomobilska industrija naj bi do leta 2017 digitalnemu oglaševanju namenila 7,8 milijarde dolarjev

Digitalno oglaševanje v ameriški avtomobilski industriji naj bi zraslo iz letošnjih 5,07 milijarde dolarjev na 7,8 milijarde v letu 2017, ka predstavlja 12,8-odstotno letno rast, napoveduje eMarketer. Levji delež…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(4)

Digitalna nakupna pot potrošnikov

V raziskavi podjetij GroupM Next in Compete je bilo raziskanih več kot 168.000 nakupov elektronike, kjer so kupci uporabili digitalne medije v vsaj enem koraku nakupnega procesa. Cilj je…

Preberi več

Za premožne je uporaba mobilnih naprav v nakupnem procesu rutinska

Glede na izsledke raziskave Luxury Institute-a imajo premožni kupci v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečna ameriška populacija. Te naprave pa intenzivno uporabljajo v nakupnem procesu. Iskanje…

Preberi več

Arhiv