Deli

Generacija “baby boom” (45 – 65 let) na tedenski ravni preživi več časa na internetu kot pred televizijo, pri “seniorjih” (nad 65 let) pa internet za njo zaostaja zgolj za 30 minut, kažejo rezultati nedavne raziskave podjetij Ipsos in Google. Skoraj šest od desetih iz obeh skupin gre na splet zato, da poišče informacije, povezane z nakupom. Polovica lastnikov tablic iz generacije “baby boom” je že opravila nakup po tem, ko so raziskali nakupljeno na spletu. Enako velja za 40 odstotkov lastnikov pametnih telefonov iz obeh generacij.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv