Deli

Danes kar 80 odstotkov vsebine na internetu ustvarijo uporabniki sami. In ta odstotek bo rastel še naprej. Kar pomeni, da bodo blagovne znamke, ki bodo znale to vsebino uporabiti v svojih oglaševalskih akcijah, zmagale. Raziskave tudi kažejo, da potrošniki raje kupijo nekaj, pri čemer so aktivno sodelovali, in da so bolj lojalni znamkam, ki jim znajo prisluhniti.

Znamke, ki jim je odlično uspelo uporabiti vsebine, ustvarjene s strani svojih uporabnikov, so: Lay’s, Mountain Dew, Ben & Jerry’s, Samuel Adams in Coca-Cola. Kako jim je to uspelo? Preberite si na spodnji povezavi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv