Deli

Mrzlica okoli rojstva novega bodočega kralja Velike Britanije je zajela tudi internetne obiskovalce. Tako je podjetje Experian ugotovilo, da so v ponedeljek, 22 julija, medijski portali zabeležili 94 milijonov obiskov (z objavo, da bo princesa Kate rodila, in kasneje zvečer, da je otrok rojen). To je 29 milijonov več, kot je sicer dnevno povprečje obiskov, ki jih zabeležijo ti portali. Tabloidne spletne strani pa so zabeležile celo dvakrat večji obisk kot spletni časopisi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv