spletna_prodaja(1)

Danski digitalni kupci najdejo odgovore na internetu

Pri eMarketerju ocenjujejo, da bo letos spletna prodaja na Danskem dosegla 6,6 milijarde ameriških dolarjev, do leta 2017 pa 9 milijard. Raziskava danskega združenja Foreningen for Dansk Internethandel…

Preberi več
back-2-school-59ef11f64cfd4639ee9e8c4a99e86dbc

Akcija Back 2 School oglaševalca Apple v MM-u

V Marketing magazinu so v rubriki Izbor Mmeseca objavili jesensko oglaševalsko akcijo Back 2 School, ki smo jo izvedli za oglaševalca Apple. Z uporabo naprednih oglasnih formatov Banderola, iPROM…

Preberi več
fisher-price(2)

Fisher-Price s svojo digitalno oglaševalsko akcijo cilja mame

Fisher-Price bo za prihajajoče praznike dvignil vložke v digitalno oglaševanje za 50 odstotkov in s tem skušal doseči mame, rojene med letoma 1982 in 1994. V oglaševalski akciji jim…

Preberi več
Nissan_note

Nissan prek tekmovanj v družabnih omrežjih vabi milenijce, da preizkusijo nov avto

Nissan nadaljuje z oglaševalsko akcijo za novi model avtomobila Versa Note. Imenuje se »Your Door to More«, odvija pa se na družabnih omrežjih, kjer ciljna skupina, milenijci, lahko sodelujejo…

Preberi več
shutterstock_119074462(1)

Skoraj vsak tretji ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine

Raziskava the Pew Internet & American Life Project je pokazala da skoraj vsak tretji odrasli ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine na internetu. Leta 2009 je bilo takih 14…

Preberi več
shutterstock_119462584(9)

Družabne medije v Sloveniji uporablja 37 odstotkov podjetij

V Sloveniji je 37 odstotkov podjetij, ki za komuniciranje uporabljajo družabne medije, kaže najnovejša SURS-ova raziskava. Največ je med njimi velikih podjetij (65 odstotkov) in tistih, ki so v…

Preberi več
Google-controls-about-90--006

Britanci na internetu preživijo vsako 12 minuto

Britanski internetni uporabniki so v povprečju na internetu preživeli eno od 12 minut vsak dan v prvih šestih mesecih letošnjega leta. Oglaševalci pa so v tem času v spletno…

Preberi več
shutterstock_120166351

Tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do interneta

Najnovejši podatki SURS-a kažejo, da je v prvem četrtletju letošnjega leta dostop do interneta imelo tri četrtine slovenskih gospodinjstev, kar je za dve odstotni točki več kot v enakem…

Preberi več
free_56516

Digitalno oglaševanje v porastu tako v B2C kot v B2B sektorju

Ameriški oglaševalci iz B2C in B2B sektorja napovedujejo, da se bodo vložki v digitalno oglaševanje letos še povečevali, bo pa rast nekoliko manjša kot v lanskem letu. Oglaševalci iz…

Preberi več
shutterstock_110629610(2)

Avtomatični zakup video oglasov vse pomembnejši tudi v Evropi

Čeprav je avtomatični zakup video oglasov v Evropi še precej nov način zakupa, pa se zanimanje zanj zelo povečuje. Raziskava podjetja IHS je pokazala, da bo tak način zakupa…

Preberi več

Arhiv