NOVICE IZ SVETA
Raziskava podjetja Ipsos je pokazala, da bo 18 odstotkov kupcev, ki bo nakupovalo na “črni petek”, to storilo samo prek interneta, 20 odstotkov bo kupovalo tako v spletnih kot…
Raziskava podjetja Netbase ugotavlja, da se kar 83 odstotkov žensk v starosti od 18 do 24 let pred nakupom izdelkov iz modne kategorije posvetuje s prijateljicami na vsaj enem…
Novo eMarketerjevo poročilo je razkrilo glavna dejavnika, ki vplivata na dvig oglaševalskih proračunov v Zahodni Evropi: prikazno in mobilno oglaševanje. Pri tem se digitalno oglaševanje razvija različno hitro med…
Čeprav se meje med moškim in ženskim vedenjem na internetu brišejo, pa še vedno obstajajo razlike, ki dajejo dragocene informacije za ciljanje, od mobilnega nakupovanja do obnašanja v družabnih…
Oktobrska raziskava, ki sta jo izvedla Adapt.tv in Digiday, je pokazala, da spletni oglaševalski proračuni rastejo predvsem na račun televizijskih proračunov. Tako naj bi 31 odstotkov vprašanih nameravalo del…
Pri eMarketerju ocenjujejo, da bo letos spletna prodaja na Danskem dosegla 6,6 milijarde ameriških dolarjev, do leta 2017 pa 9 milijard. Raziskava danskega združenja Foreningen for Dansk Internethandel…
V Marketing magazinu so v rubriki Izbor Mmeseca objavili jesensko oglaševalsko akcijo Back 2 School, ki smo jo izvedli za oglaševalca Apple. Z uporabo naprednih oglasnih formatov Banderola, iPROM…
Fisher-Price bo za prihajajoče praznike dvignil vložke v digitalno oglaševanje za 50 odstotkov in s tem skušal doseči mame, rojene med letoma 1982 in 1994. V oglaševalski akciji jim…
Nissan nadaljuje z oglaševalsko akcijo za novi model avtomobila Versa Note. Imenuje se »Your Door to More«, odvija pa se na družabnih omrežjih, kjer ciljna skupina, milenijci, lahko sodelujejo…
Raziskava the Pew Internet & American Life Project je pokazala da skoraj vsak tretji odrasli ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine na internetu. Leta 2009 je bilo takih 14…