free_56516

Digitalno oglaševanje v porastu tako v B2C kot v B2B sektorju

Ameriški oglaševalci iz B2C in B2B sektorja napovedujejo, da se bodo vložki v digitalno oglaševanje letos še povečevali, bo pa rast nekoliko manjša kot v lanskem letu. Oglaševalci iz…

Preberi več
shutterstock_110629610(2)

Avtomatični zakup video oglasov vse pomembnejši tudi v Evropi

Čeprav je avtomatični zakup video oglasov v Evropi še precej nov način zakupa, pa se zanimanje zanj zelo povečuje. Raziskava podjetja IHS je pokazala, da bo tak način zakupa…

Preberi več

Prikazno oglaševanje: 4 najpogostejše napake

Prikazno oglaševanje je lahko zelo učinkovit način targetiranja in retargetiranja potrošnikov na spletu. Je pa pri tem treba upoštevati štiri zelo pomembna pravila, ki naredijo veliko razliko med uspešnim…

Preberi več

Zaupanje v spletno oglaševanje raste

Nielsenovo poročilo Zaupanje v oglaševanje 2013 je razkrilo, da potrošniki vse več informacij o blagovnih znamkah pridobivajo s pomočjo spletnih medijev. Tako je zaupanje v spletne strani blagovnih znamk…

Preberi več
17_10_blog Nina

Bodo video oglasi pojedli vse ostalo?

Spletno video oglaševanje naj bi bil naslednji veliki trend v spletnem oglaševanju. Sicer to že kar nekaj časa napovedujejo tako raziskovalci kot mnenjski voditelji. Sta pa še dva dejavnika,…

Preberi več
Hrana&splet

Digitalni in družabni mediji spreminjajo naš odnos do hrane in prehranjevanja

Digitalni in družabni mediji spreminjajo naš odnos do hrane in prehranjevanja – vedno več ljudi išče recepte na spletu, objavlja slike svojih mojstrovin na Pinterestu, hrana pa je postala…

Preberi več
Smeri

10 preverjenih načinov, s katerimi boste vaš digitalni marketinški proračun vrgli skozi okno

Začela se je sezona načrtovanja – vsaj morala bi se. Poletje se približuje koncu, oglasi, povezani s šolo, pa vaše misli že usmerjajo v jesen in v daljavi lahko…

Preberi več
Ikea-katalog(3)

Z Ikeinim katalogom si lahko sobo opremite kar v virtualnem svetu

Se vam je že zgodilo, da ste šli po nakupih v Ikeo, potem pa ugotovili, da tisto, kar ste kupili tam, v vaši mali sobici sploh ne izgleda tako…

Preberi več
Haagen-Daz_App

Haagen-Dazs z najmodernejšo aplikacijo z obogateno resničnostjo

Proizvajalec sladoledov Haagen-Dazs je predstavil zelo moderno aplikacijo, ki kupce sladoledov zabava med dveminutnim čakanjem, kolikor je potrebno, da se sladoled ravno prav stopi in postane najboljšega okusa. Aplikacija…

Preberi več

P&G vse več marketinških sredstev namenja digitalnim medijem

Podjetje Procter & Gamble vlaga 35 odstotkov celotnega marketinškega proračuna v digitalne medije in se s tem skuša približati svojim potrošnikom, ki se vse bolj zadržujejo na spletu in…

Preberi več

Arhiv