Deli

V IAB-jevi raziskavi so strokovnjaki s področja oglaševanja izbirali najučinkovitejše oglaševalske akcije in izbrali naslednje: Axeov oglas »Susan Glenn«, s katerim so hoteli pokazati, kakšno moč imajo ženske nad moškimi, Intelov in Toshibin oglas »The Beauty Inside« ter Coca-Colin oglas »Small World Macines«. Čeprav je bila vsaka akcija uspešna zaradi drugih razlogov, pa imajo vse tri dve stvari skupni: odlično pripovedovanje zgodbe in močno vizualnost.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv