Deli

iPROM bo v letu 2014 za razvoj novih tehnologij na področju spletnega oglaševanja namenil 20 odstotkov več sredstev kot v letošnjem letu in tako v razvoj investiral prek 250.000 evrov. Največji poudarek bodo namenili inovacijam s področja tehnologij za ciljanje s spletnimi oglasi, razvoju novih oglasnih konceptov ter standardizaciji oglasnih formatov.

»Svojim naročnikom zagotavljamo, da so vsi prikazani oglasi 100-odstotno vidni in da je frekvenca prikazovanja oglasov pri posamezni akciji nastavljena tako, da je izkoristek medijskih sredstev maksimalen in cena na doseženega uporabnika dokazljivo najnižja,« pravi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv