shutterstock_86492959(3)

Programatični zakup že dobro sprejet v oglaševalski industriji

Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…

Preberi več
Bud Light-app

Naročite pivo kar prek svojega pametnega telefona

Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…

Preberi več
porast_digitalnega_oglaševanja

Digitalno oglaševanje v ZDA bo v 2015 zraslo za 13 odstotkov

Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo…

Preberi več
unilever

Unilever tudi v 2015 stavi na digitalno oglaševanje

Pri Unileverju pravijo, da jim je v lanskem letu uspelo s pomočjo cenejših, a bolj ciljanih digitalnih oglaševalskih aktivnostih, povečati dobiček in to kljub temu, da se je prodaja…

Preberi več
shutterstock_202783084(1)

V letu 2015 več kot milijarda uporabnikov tablic

Po najnovejših eMarketerjevih podatkih naj bi v letošnjem letu po vsem svetu že več kot milijarda ljudi uporabljala tablice, kar bo predstavljalo 15 odstotkov svetovne populacije. Tako naj bi…

Preberi več
trendi-2020

Kako bo izgledalo oglaševanje v letu 2020

Kateri so trendi, ki bodo oblikovali naslednjih pet let v oglaševanju? Avtor članka meni, da obstajajo štiri področja, ki bodo v prihodnjih petih letih najbolj oblikovala svet oglaševanja.Prvi tak…

Preberi več
Družbena_omrežja-akcije2014

Najboljše oglaševalske akcije v družbenih medijih 2014

Svet družbenih medijev je zelo spreminjajoč in blagovne znamke vse bolj eksperimentirajo in pri tem odkrivajo, kako dobiti kar največji učinek iz svojih akcij v družbenih medijih. In čeprav…

Preberi več
10-video-akcija-2014

10 najbolj gledanih video oglaševalskih akcij v letu 2014

Daleč najbolj gledana video oglaševalska akcija letošnjega leta je bila Wrenova akcija, imenovana »First Kiss«, ki je dosegla skoraj 22 milijonov več ogledov kot lanskoletni zmagovalec Dove s svojo…

Preberi več
napake-2014

Epske marketinške napake leta 2014

Kot se lahko veliko naučimo iz primerov dobrih praks, pa so nam v veliko pomoč lahko tudi napake, ki jih storijo drugi. Zato, da se iz njih kaj naučimo…

Preberi več
shutterstock_151042010

Besede, ki so zaznamovale marketing v letu 2014

Marketinški jezik se danes spreminja zelo hitro. Samo obrnete se okoli, pa ste že zamudili »vročo« besedo. In te specifične besede, ki jih vsakodnevno uporabljamo, so pogosto zelo uporaben…

Preberi več

Arhiv