Vse več naročnikov zaupa spletnemu oglaševanju

Četrtletni rezultati raziskave agencije za digitalno oglaševanje Strata zaznavajo porast zaupanja v spletno oglaševanje. Rezultati pričajo o tem, da vse več podjetij oglaševalski proračun prerazporeja na splet, v porastu…

Preberi več
milenijci

Milenijci vse več časa namenjajo mobilnikom na račun TV-ja

Da so milenijci nori na svoje mobilne telefone, je že znano dejstvo. Kako pa to vedenje vpliva na njihove siceršnje medijske navade, pa je pokazala nedavna raziskava podjetja Millward…

Preberi več
heineken

Heineken bo več sredstev namenil digitalnemu oglaševanju in programatičnemu zakupu

Heineken bo letos četrtino svojega oglaševalskega proračuna vseh svojih blagovnih znamk namenil digitalnim medijem. Od tega bo deset odstotkov namenil programatičnemu zakupu. Gospod Amram, medijski direktor pri Heinekeinu, je…

Preberi več
najboljše_spletne_strani

10 najboljših spletnih mest blagovnih znamk v letu 2014

Obstaja na milijone spletnih mest, ki so zelo dobra in uporabnikom prijazna. Na spodnji povezavi si lahko pogledate deset takih iz leta 2014 in si preberete, zakaj so tako…

Preberi več
superbowl-2015

Kaj bi raje: Super Bowl oglas ali 3,5 milijarde prikaznih oglasov na spletu?

Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi…

Preberi več
shutterstock_106636133

Ključni digitalni trendi v letu 2015

eMarketer je za leto 2015 identificiral ključne digitalne trende, ki bodo bistveno zaznamovali prisotnost blagovnih znamk na spletu. Analitiki ponovno poudarjajo pomen mobilnih naprav – v ZDA naj bi…

Preberi več
shutterstock_109459550(5)

80 odstotkov podjetij bo povečalo svoje digitalne marketinške proračune

Digitalni marketing postaja vse pomembnejši in 80 odstotkov podjetij namerava v naslednjih 12 do 18 mesecih povečati svoje digitalne marketinške proračune, pravi raziskava »Prihodnost digitalnega marketinga« podjetja Mondo. Raziskava…

Preberi več
IAB-video-programatični_zakup

IAB-jev video o tem, kaj je programatično digitalno oglaševanje

Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…

Preberi več
shutterstock_86492959(3)

Programatični zakup že dobro sprejet v oglaševalski industriji

Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…

Preberi več
Bud Light-app

Naročite pivo kar prek svojega pametnega telefona

Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…

Preberi več

Arhiv