NOVICE IZ SVETA
Četrtletni rezultati raziskave agencije za digitalno oglaševanje Strata zaznavajo porast zaupanja v spletno oglaševanje. Rezultati pričajo o tem, da vse več podjetij oglaševalski proračun prerazporeja na splet, v porastu…
Da so milenijci nori na svoje mobilne telefone, je že znano dejstvo. Kako pa to vedenje vpliva na njihove siceršnje medijske navade, pa je pokazala nedavna raziskava podjetja Millward…
Heineken bo letos četrtino svojega oglaševalskega proračuna vseh svojih blagovnih znamk namenil digitalnim medijem. Od tega bo deset odstotkov namenil programatičnemu zakupu. Gospod Amram, medijski direktor pri Heinekeinu, je…
Obstaja na milijone spletnih mest, ki so zelo dobra in uporabnikom prijazna. Na spodnji povezavi si lahko pogledate deset takih iz leta 2014 in si preberete, zakaj so tako…
Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi…
eMarketer je za leto 2015 identificiral ključne digitalne trende, ki bodo bistveno zaznamovali prisotnost blagovnih znamk na spletu. Analitiki ponovno poudarjajo pomen mobilnih naprav – v ZDA naj bi…
Digitalni marketing postaja vse pomembnejši in 80 odstotkov podjetij namerava v naslednjih 12 do 18 mesecih povečati svoje digitalne marketinške proračune, pravi raziskava »Prihodnost digitalnega marketinga« podjetja Mondo. Raziskava…
Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…
Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…
Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…