Deli

V Nemčiji je vrednost investicij v digitalni zakup medijskega prostora kar štirikrat večja od vložka v ostale medije.

Nemčija velja za drugi največji evropski trg za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih. Po napovedih eMarketer-ja se bo slednji letos povečal za dodatnih 6 % in dosegel vrednosti $ 6.64 milijard. Enomestna rast tako postaja norma za digitalno oglaševanje v Nemčiji, ki je že krepko prehitelo vrednost investicij v tiskane medije in ki naj bi do leta 2019 doseglo 7,92 milijard.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv