Deli

Mobilno oglaševanje si bo naslednje leto odrezalo že 12,4-odstotni delež svetovnega oglaševalskega kolača, medtem ko bodo imeli časopisi takrat le še 11,9-odstotni delež, napoveduje medijska agencija ZenithOptimedia v svoji najnovejši napovedi o vrednosti svetovnega oglaševalskega trga. Mobilni internet bo tako postal tretji največji oglaševalski medij, za televizijo in »namiznim« (angl. desktop) spletnim oglaševanjem.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv