Splosna uredba o varstvu podatkov za oglaševalce ni konec sveta-iPROM-Novice iz sveta

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) za oglaševalce ni konec sveta

Med oglaševalci več spokojnosti glede GDPR-ja, vendar bo za zagotovitev skladnosti potrebnega še nekaj dela.

Preberi več
Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika-iPROM-Novice iz sveta

Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti

Nakupna pot potrošnika se na mobilnih napravah spreminja in ustvarja večjo potrebo, da trgovci pametno uporabijo podatke o potrošnikih, s katerimi razpolagajo, ter tako snujejo boljšo potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Mobilni uporabniki za nakup preko mobilne naprave zahtevajo hitrost

Mobilni uporabniki za nakup prek mobilne naprave zahtevajo hitrost

Mobilni uporabniki so na nakupni poti prek mobilnih naprav manj osredotočeni in nakupna pot je tako kratkotrajnejša.

Preberi več
E-poštni marketing čakajo letos posebni izzivi - iPROM - Novice iz sveta

E-poštni marketing čakajo letos posebni izzivi

E-poštni marketing se bo v letošnjem letu soočil z nekaj izzivi – od nujnosti integracije z ostalimi platformami do uredbe GDPR, ki stopi v veljavo 25. maja.

Preberi več
Instagram prek funkcije Stories preizkuša svojo različico poobjavljanja - iPROM - Novice iz sveta

Instagram prek funkcije Stories preizkuša svojo različico poobjavljanja

Instagram je testnim uporabnikom omogočil, da v svojih lastnih zgodbah (funkcija Stories) delijo javne objave drugih ljudi, njihovi sledilci pa si s klikom na deljeno objavo lahko ogledajo izvirnik.

Preberi več
Miti glede tehnologije veriženja blokov - iPROM - Novice iz sveta

Miti glede tehnologije veriženja blokov

Množica informacij in nenehni pogovori glede tehnologije veriženja blokov in kriptovalut brišejo mejo med resničnimi dejstvi in izmišljotinami.

Preberi več
S tematskimi e-novičniki v boj s spremenjenim Facebookovimi algoritmi - iPROM - Novica iz sveta

S tematskimi e-novičniki v boj s spremenjenimi Facebookovimi algoritmi

Zaradi omejevanja založniških vsebin na družbenem omrežju Facebook se je spletni medij HuffPost UK strateško usmeril v krepitev e-poštnega marketinga.

Preberi več
Vplivnostni marketing na Instagramu se je v letu 2017 podvojil - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing na Instagramu se je v letu 2017 podvojil

Družbeno omrežje Instagram je po novih podatkih Kleara, platforme za vplivnostni marketing za pripravo in merjenje oglaševalskih akcij, postalo vodilni kanal za vplivnostni marketing.

Preberi več
Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto

Spremembe se v digitalnem svetu dogajajo izredno hitro in tudi družbeni mediji niso izjema. V letošnjem letu lahko tako pričakujemo kar nekaj sprememb.

Preberi več
Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija? - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija?

Vplivnostni marketing je postal zelo priljubljena oblika marketinga na družbenih omrežjih, saj so blagovne znamke zaznale pozitiven vpliv na prodajo. Vseeno pa moramo biti pozorni na izzive, ki ga spremljajo.

Preberi več

Arhiv