Deli

Na trgu mobilnih aplikacij se odpira mnogo priložnosti. Tisti, ki bodo obvladali nova orodja in tehnologijo, bodo lahko deležni neverjetne rasti in donosnosti.

5 trendov, ki bodo vplivali na trženje aplikacij v letu 2018-iPROM-Novice iz sveta

Napredek v trženju mobilnih aplikacij prihaja tako hitro, da mu včasih težko sledimo. V letu 2017 so platforme, kot so Google, Apple in Facebook, predstavile pomembne novosti, namenjene povečanju tržnega deleža pri trženju aplikacij. Hkrati pa je napredek v strojnem učenju, podatkovni analitiki in tržni infrastrukturi prinesel nove možnosti trženja aplikacij, ki so izjemno zmogljive, a tudi zelo kompleksne.

Na trgu mobilnih aplikacij se odpira mnogo priložnosti. Tisti, ki bodo obvladali nova orodja in tehnologijo, bodo lahko deležni neverjetne rasti in donosnosti. Vse, kar je pomembno za tržnike aplikacij, je, da svoje rešitve potisnejo na vrh lestvic in da ostanejo korak pred konkurenco.

Izpostavljamo pet trendov, ki bodo oblikovali trg mobilnih aplikacij v 2018:

Umetna inteligenca bo postala nujna za zakup medijev

V prihodnje oglaševalcem ne bo več treba skrbeti za nekatere aktivnosti pri zakupu medijev, ki jih bodo lahko prevzeli računalniki. Dve izmed teh sta optimizacija ponudb in razdelitev proračunskih sredstev. Ogromne količine podatkov in številk bodo tako lahko prevzeli računalniki, ki so pri teh vrstah izračunov hitrejši in zanesljivejši kot ljudje. Facebook, Google in druge večje platforme že več let razvijajo tehnologijo umetne inteligence, da bi proces medijskega zakupa postal še učinkovitejši. Tisti, ki bodo želeli ostati konkurenčni, bodo morali izkoristiti prednosti umetne inteligence za avtomatizacijo in optimizacijo procesov zakupa.

Umetna inteligenca bo ustvarjala pametnejše oglase

V letu 2018 bomo videli, da umetna inteligenca ni učinkovita le na stani medijskega zakupa, temveč tudi na kreativni strani oglaševalskega procesa. Kreativni proces je od nekdaj veljal za »umetniški« del oglaševalskega procesa, a smo spoznali, da za njim vseeno stoji nekaj znanosti in da lahko tehnološke rešitve pripomorejo k ustvarjanju boljše kreative za boljše oglaševanje po učinku. Računalniki ne bodo prevzeli kreativnega procesa, navsezadnje za to potrebujejo človeško inteligenco, domišljijo in čustva.

Vseeno pa bodo lahko predlagali, kateri ustvarjalni elementi najbolje delujejo za doseganje določenih ciljev in priporočili kombinacijo kreative, ki podpira te cilje. Ta kombinacija ustvarjalnosti s pomočjo človeškega uma in računalniško vodene analize bo nedvomno prispevala k novi generaciji »pametnega« ustvarjalca oglasov.

Oglasni formati bodo postali bolj zanimivi, interaktivni in dinamični

V zadnjih nekaj letih postajajo oglasi za mobilne naprave vse bolj zanimivi in interaktivni, saj so potrošniki pokazali nagnjenost k pametnemu in edinstvenemu oglaševanju. Zaradi napredka na področju umetne inteligence bodo oglaševalci lažje izbirali, katere vsebine umestiti v oglasne enote.

Pasivno občinstvo se spreminja v aktivno občinstvo, na to pa vplivata tudi obogatena in navidezna resničnost, ki postajata vedno večji sestavni del oglaševalskih akcij za namestitev aplikacije.

Boljši podatki, optimizacija in kreativa bodo povečali donosnost naložbe v oglaševanje

Donosnost naložb v oglaševanje v mobilnih aplikacijah, eden izmed pomembnejših ključnih kazalnikov uspešnosti, se je v letu 2017 povišal kar za 35 odstotkov. Zato se oglaševalci vse bolj osredotočajo na optimizacijo svojih oglaševalskih akcij v smeri dohodkovnih ciljev in prikazovanje oglasov, ki vodijo k bolj kakovostnim in donosnejšim uporabnikom.

Tudi v tem letu bodo oglaševalci izvajali proaktivne korake za povečanje konverzij po namestitvi aplikacije in akcije, ki bodo uporabnike potisnile globje po lijaku.

Rast monetizacije oglasov in posledično povečanje prihodkov

Brezplačne aplikacije so sprva preživele z modelom nakupa v aplikaciji, kjer so uporabniki aplikacije plačali za nadgradnje in premijsko vsebino. Razvijalci aplikacij so se v želji po boljši uporabniški izkušnji namreč izogibali preveliki količini oglasov v aplikaciji – preprosto niso želeli obremeniti uporabnikov s preveč oglasi.

Sedaj, ko se razvijata napredna analitika in strojno učenje, razvijalci aplikacij lažje vedo, kako in komu naj servirajo ciljno usmerjene vsebine, kar pomeni, da monetizacija oglaševanja postaja uspešen model na dolgi rok.

Deli

Arhiv