Deli

Po analizi več kot 30 milijard e-poštnih sporočil, poslanih v letu 2017, je platforma za e-poštni marketing Yes Lifecycle Marketing objavila poročilo raziskave o e-poštnem marketingu.

E-poštni marketing: Obseg e-poštnih sporočil se je v letu 2017 povečal za 18-odstotkov-iPROM-Novice iz sveta

Izsledki raziskave so pokazali, da blagovne znamke pošiljajo vse več e-poštnih sporočil, saj se je e-poštni marketing izkazal za zelo učinkovit kanal komuniciranja. Stopnja odprtih e-sporočil na naročnika kaže rastštevilo edinstvenih ogledov e-poštnega sporočila je v primerjavi z 2016 naraslo za 8,4 odstotka v 2017. Vseeno pa ni priporočljivo tega kanala prekomerno izkoriščati, saj lahko kaj kmalu dosežemo obraten učinek in pride do odjav od e-poštnih sporočil.

Rezultati mobilnega e-poštnega marketinga

Stopnja konverzije e-pošte prek mobilnih naprav je dohitela konverzije prek namizij. Povprečna stopnja konverzije je bila v letu 2017 3,3-odstotna. Prav tako je razvidno, da stopnja odprtih e-poštnih sporočil prek mobilnih naprav dosega odlične rezultate, saj se je kar 53 odstotkov vseh aktivnosti zgodilo prek mobilnih naprav. Naročila prek mobilnih telefonov so v lanskem letu narasla za 33 odstotkov.

Odzivno spletno oblikovanje vpliva na učinkovitost e-poštnega marketinga

Odzivno spletno oblikovanje, ki e-pošto samodejno prilagaja velikosti zaslona, vpliva na učinkovitost e-poštnih sporočil. E-poštni marketing blagovnih znamk, ki pošiljajo odzivno oblikovana e-poštna sporočila, je učinkovitejši tako na namizjih kot prek mobilnih naprav. Stopnja odprtih e-poštnih sporočil prek namizij je 13,1-odstotna, prek mobilnih naprav pa 13,2-odstotna. Blagovne znamke, ki niso uporabile odzivnega oblikovanja, so imele le 9,7-odstotno stopnjo odprtih e-poštnih sporočil.

Blagovne znamke, ki še niso optimizirale svojih e-poštnih sporočil, dosežejo le 75-odstotno vpletenost uporabnikov, kar vpliva na možnost za konverzijo. Zanimivo je, da so blagovne znamke, ki odzivnega oblikovanja niso uporabljale konsistentno, imele najslabše rezultate. Iz podatkov je razvidno, da so imele blagovne znamke, ki so odzivno prilagodile oblikovanje svojih e-poštnih sporočil, 15-odstotno stopnjo odprtih e-poštnih sporočil (za namizne in mobilne naprave), blagovne znamke, ki so bile nekonsistentne z uporabo odzivnega oblikovanja, pa le 13,5-odstotno.

Naslovi e-poštnih sporočil, ki vsebujejo »posebno ponudbo«, imajo najboljše rezultate

Analitika naslovov e-poštnih sporočil je pokazala, da je 23 odstotkov vseh analiziranih e-poštnih sporočil vključevalo ponudbo v naslovni vrstici, pri čemer je več kot polovica (54 odstotkov) uporabljala sporočilo »znižano«.

E-poštna sporočila, ki so vsebovala »posebno ponudbo«, so ustvarila najvišje stopnje odprtih e-poštnih sporočil, edinstvenih klikov in stopnjo konverzij. E-poštna sporočila, ki so vsebovala »znižanja«, so bila po stopnji konverzij blizu »ponudbam zvestobe«, pri čemer so dosegla 10,2-odstotno stopnjo konverzije, e-poštna sporočila s ponudbo zvestobe pa 10,8-odstotno.

Stopnje uspešnosti, ki temeljijo na vrstah ponudb v naslovu e-poštnega sporočila

Glede na rezultate raziskave naslovi e-poštnih sporočil, ki vsebujejo ponudbe, kot sta »Brezplačna dostava« in »Znižano«, ustvarjajo štirikrat višjo stopnjo odprtih e-poštnih sporočil, vendar pa imajo le 2-odstotno stopnjo konverzije.

Sprožena e-poštna sporočila

Sprožene oglaševalske akcije imajo dvakrat višjo stopnjo odprtih e-poštnih sporočil, več kot trikratno stopnjo edinstvenih klikov in skoraj podvojeno število klikov v primerjavi s standardnimi e-poštnimi sporočili.

Primerjava-uspesnosti-standardnih-sporocil-in-sporozenih-sporocil-iPROM-Novice-iz-sveta

Graf: Primerjava uspešnosti standardnih sporočil in sproženih sporočil

V raziskavi so bile analizirane različne vrste sproženih oglaševalskih akcij. E-poštna sporočila, ki jih naročnik dobi ob prijavi, kot je »Dobrodošli«, so ustvarila najboljšo stopnjo odprtih e-poštnih sporočil, in sicer kar 29-odstotno. Druge vrste sproženih e-poštnih sporočil, kot so »Aktivacija«, »Obletnica« in »Rojstnodnevno voščilo«, pa so dosegle 17-odstotno stopnjo odprtih e-poštnih sporočil.

Če se osredotočimo na stopnjo konverzije, pa je bila najuspešnejša sprožitvena e-poštna akcija »Obletnica«, ki je ustvarila 8,5-odstotno stopnjo konverzije.

Deli

Arhiv