Programatično oglaševanje je uporabno orodje za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti ter za večjo transparentnost, boljši nadzor in višjo kakovost oglaševanja.
Programatično oglaševanje je bilo razvito z namenom reševanja preprostega problema, in sicer za povezovanje oglaševalcev z založniki v kar najbolj učinkovitem postopku zakupa oglasnega prostora. Sčasoma je ta postal bistveno bolj zapleten in prisilil oglaševalce, da so razvili nove tehnološke veščine in spretnosti podatkovne analize, kar lahko predstavlja neobvladljiv postopek identificiranja, nakupa in merjenja medijskih in založniških možnosti. Pa je to res?
To zgodbo o zapletenosti so oglaševalci slišali pogosto. Toda resnica je bistveno drugačna – in manj zapletena –, kot si ti morda mislijo. Programatično oglaševanje – algoritem nakupa in prodaje oglasnega prostora v realnem času, ki v ZDA predstavlja več kot dve tretjini porabe za digitalno oglaševanje – je uporabno orodje, ki ga lahko oglaševalci, uporabijo za doseganje tako ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) kot transparentnosti, nadzora, kakovosti in vpogledov, ki jih potrebujejo.
Programatično oglaševanje prinaša koristi
Programatično oglaševanje se je začelo kot učinkovit način za zamenjavo ročne porabe z avtomatiziranim algoritmom za unovčenje ostanka inventarja. A to se je spremenilo, saj je platforma dozorela in postala med oglaševalci vse bolj priljubljena ter ne predstavlja več tržnice neizkoriščenega oglasnega prostora.
Še pomembneje je, da zrele programatične oglaševalske tržnice oglaševalcem omogočajo ciljanje želenega inventarja in uporabnikov na višji ravni kot druge metode, in sicer zaradi transparentnosti, nadzora, kakovosti in vpogledov, ki jih prinašajo.
Večja transparentnost
Leta 2017 je vodja blagovne znamke v podjetju Procter & Gamble pozval k boju glede vidnosti, goljufij in merjenja v verigi medijskega zakupa. To je številne programatične ponudnike spodbudilo, da so se lotili lastnih pobud glede transparentnosti in začeli sodelovati s ponudniki preverjanja tretjih oseb.
Izboljšan nadzor
Programatično oglaševanje oglaševalcem, ki plačujejo po učinku, nudi izjemne ravni nadzora. Uveljavljene programatične oglaševalske tržnice uporabljajo orodja za preverjanje tretjih oseb, kar jim omogoča popolnejši pregled, kdo kupuje katere domene, in sicer z uporabo informacij, temelječih na geografski lokaciji in operacijskem sistemu. Prav tako lahko ponudijo razčlenjeno poročanje glede na različne metrike učinkovitosti.
Visoka kakovost
Kakovost in vpliv prikaza se odražata v dveh značilnostih – v dosegu oglasa in njegovi celovitosti. Programatično oglaševanje omogoča doseganje obeh vidikov kakovosti, saj lahko tehnološki partner ali napredna programatična platforma pomaga pri ciljanju specifičnih uporabnikov in uporabi storitev tretjih oseb za preverjanje postavitve in dosega oglasa v izjemnem obsegu.
Ne glede na to, ali želite doseči ključne kazalnike uspešnosti s pridobitvijo uporabnikov ali ponoviti prikazovanje oglasov tistim, ki so izkazali zanimanje za vas, je programatično oglaševanje to, kar potrebujete za transparentni marketing, s katerim boste dosegli pravega uporabnika ob pravem času na pravem mestu in s pravim sporočilom.